جمعه 20 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مسئول اسکان ستاد مدینه به تشریح جزئیات رزرو هتل‌های ایرانی از طریق وبینار تا ثبت نهایی و بازدید میدانی از هتل‌ها و اسکان و بدرقه زائران از مدینه پرداخت و گفت: 60 درصد قیمت حج هزینه مسکن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه اکثر بیمارستان‌ها بیش از 30 سال عمر دارند، گفت: جایگاه ایران در توریسم درمانی مطلوب نیست و تلاش می‌کنیم تا یک‌سال آینده توریسم درمانی را ارتقا دهیم.

معاون اول قوه قضائیه گفت: در این 43 ساله، سیاست جنایی را مشخص نکردیم و الان وضع اینطور است که مجازات کلاهبرداری هزار تومانی و یک هزار میلیارد تومانی یک تا 7 سال حبس دارد و یکسان است!

قبرستان بقیع، قبرستانی است که شاید با شنیدن نامش اشک در چشمان شیعیان و دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) جمع شود.

فوق‌متخصص ارتوپدی ضمن تشریح عوامل موثر بر شیوع آرتروز در کشورهای مختلف جهان، گفت: ادعایی که اخیراً یکی از همکاران ما در یک برنامه تلویزیونی داشته، مطلقا صحت ندارد و این ادعا که نماز خواندن باعث آرتروز می‌شود یک ادعای کاملا "غیرعلمی" است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران ضمن انتقاد از افزایش چند برابری کرایه‌های "اسنپ" گفت: افزایش چند برابری نرخ کرایه این تاکسی اینترنتی، معیار مشخصی ندارد.

یک تیم کاوش غار اخیراً یک فروچاله کارست غول پیکر را در شهرستان لی، منطقه خودمختار گوانگشی ژوانگ در جنوب چین کشف کرده است که این فروچاله غول پیکر جدید، عمیق‌ترین عمق آن 192 متر است.

عضو شورای شهر تهران نسبت به بهره‌برداری ایستگاه‌های مترو بدون آسانسور انتقاد کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: متاسفانه مدیریت شهری گذشته با شعار شفافیت بر روی بسیاری از اتفاقات سرپوش گذاشت. امروز با بررسی برخی از مسائل متوجه می‌شویم در بسیاری از موارد این شفافیت شعاری بیش نبود.

معلم منتخب شهر تهران درباره کتاب ریاضی گفت: چگالی و تعداد مفاهیم کتاب ریاضی بسیار زیاد است و می‌توان برخی مطالب مانند دنباله‌ها یا هندسه را از کتاب ریاضی دبیرستان حذف کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جلسه امروز شورای شهر به اقدامات انجام شده در این معاونت در قالب قرارگاه توسعه حمل و نقل عمومی، توضیحاتی را مطرح کرد.

رئیس اداره جوانی جمعیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استفاده از تدابیر طب ایرانی در پیشگیری، شناسایی و درمان ناباروری را ضروری و سبب کاهش هزینه‌های درمان دانست.

عضو کمیسیون کشا‌رزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس خواستار مسئولیت‌پذیری و مشارکت همگانی و استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان برای مقابله با خشکسالی و بیابان‌زایی در کشور شد.

رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران نسبت به عدم بهره‌برداری 9 سینمای باغ کتاب انتقاد کرد.

رئیس جدید پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با حکم فرمانده کل انتظامی کشور منصوب شد.

رئیس شورای شهر تهران هرگونه اخباری را مبنی بر رفتن زاکانی از شهرداری تهران، شایعه عنوان کرد و گفت: در این زمینه چیزی مطرح نشده است و زاکانی همچنان شهردار تهران خواهد بود.