جمعه 20 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سازمان بهشت حضرت زهرا (س) به مسئله توهین آشکار به مقدسات و باورهای جامعه اسلامی در قالب ویدئوی تبلیغ نمایش دختران بابا آنتون، واکنش نشان داد.

تربیت فرزندانی مولد و کارآفرین، خواسته بسیاری از والدین است؛ در این مسیر استقبال از "شکست زودهنگام" یکی از روش‌هایی است که فرزندان باید بیاموزند! هر روز می‌توانید از فرزند خود سؤال کنید: «امروز در چه چیزی شکست خوردی؟!»

شهردار منطقه 13 از تبدیل 50 هکتار از اراضی دوشان تپه به بوستان و خیابان تا پایان سال خبر داد.

نخستین مراسم پرفیض دعای کمیل پنجشبه شب با شرکت پرشور زائران ایرانی در کنار مرقد پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و ائمه بقیع در مدینه منوره برگزار شد.

رئیس سازمان حج و زیارت پیش از عزیمت به سرزمین وحی، گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص انتقال زایران به مدینه منوره و مکه مکرمه ارائه کرد و از عزیمت 9 هزار و 300 نفر زایر ایرانی تا ظهر روز جمعه بیست و هفتم خردادماه خبرداد.

ترکیدگی لوله آب در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران، منجر به شکل‌گیری ترافیک سنگین در معابر شمال تهران شد.

بیش از 200 نفر از ائمه جماعات سراسر کشور در سخنان امروز خود در خطبه‌های نماز جمعه، از پلیس در دستگیری سارقان بانک ملی تشکر کردند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در فصل سرد سال با موج بیماری کرونا روبه‌رو شویم، گفت: حدود 15 میلیون‌نفر هنوز واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس اسبق سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با اشاره به مسئله چگونگی کاهش محتوای کتاب درسی مبتنی بر علم نافع گفت: "دانش برنامه درسی" در ایران ضعیف است؛ چون در حال حاضر استاندارد موضوعی نداریم، نمی‌دانیم در چه مواردی، محتوا را کم یا زیاد کنیم!

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: نسبت به سال گذشته، جمع‌آوری معتادان متجاهر حدوداً 70 تا 75 درصد افزایش پیدا کرده است همچنین درصد پذیرش ما در مراکز نیز 50 درصد ارتقا یافته است.

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه سرمایه‌گذار جدید پتروشیمی گلستان معرفی شده است، گفت: سرمایه‌گذار جدید به‌زودی کار خود را آغاز می‌کند.

رئیس قوه قضائیه در نشست با تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان استان قم تأکید کرد: شعار باید تبدیل به شعور شود و این شعار دادن‌ها باید خود را در مقام عمل نشان دهد.

رئیس ذخیره‌گاه زیست کره میانکاله گفت: طرح لایروبی خلیج گرگان از سال‌ها پیش در سازمان محیط زیست مطرح و بارها توسط کارشناسان رد شده بود، اما این طرح در ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب های کشور تأیید شد!

رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک فروند شناور حامل 90 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های اطراف جزیره کیش خبر داد.

بعثه مقام معظم رهبری برنامه‌های متنوع قرآنی در مدینه منوره و مکه مکرمه برای زائران ایرانی که وارد این دو شهر می‌شوند، تدارک دیده است.