جمعه 20 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

پاره کردن چرخ‌های آمبولانس اورژانس و خالی شدن باد لاستیک توسط یکی از شهروندان، یک اتفاق تلخ را رقم زد و منجر به مرگ دختربچه دو ساله شد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: فاصله طبقاتی در جامعه زمینه ایجاد خشونت و دیگر آسیب‌های اجتماعی را در بین دانش آموزان ایجاد می‌کند.

گروه استان‌ها - معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری گفت: حضور طالبان در افغانستان و ایجاد ناامنی برای خانواده‌های آنان و مهاجرت آن‌ها به ایران سبب بالا رفتن آمار کودکان کار و خیابانی در کشور ایران شده است.

66 دستگاه خودروی لاکچری که در منطقه اندرزگو با "دور دور" اقدام به ایجاد مزاحمت برای شهروندان می‌کردند، توقیف شدند.

وحید مظلومین که خود را "سلطان سکه" می‌نامید، پس از اخلال گسترده در بازار ارز و سکه در 23 آبان 97 اعدام شد؛ فقط گردش مالی 4 حساب او در سال 91 بیش از یک هزار میلیارد تومان و حجم معاملات تبهکارانه او در بازار سکه و ارز بالغ بر 14 هزار میلیارد تومان بود.

"گور دختر" بنایی پر معما واقع در استان بوشهر است که شباهت بسیار زیادی به مقبره کوروش در پاسارگاد دارد، اما از هویت فرد مدفون شده در این بنا اطلاعات قطعی و درستی در دست نیست.

ششمین جلسه دادرسی پرونده حبیب فرج‌الله چعب، سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال سه‌شنبه 24 خرداد در دادگاه انقلاب اسلامی تهران، بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

کارشناسان هندی چه شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید در نظر گرفته‌اند؟

رئیس سازمان نظام پرستاری با اشاره به کاهش مراجعه مردم به مراکز درمانی با ارائه خدمات پرستاری در منزل گفت: 5000 پرستار با فروکش کردن کرونا بیکار شدند.

مشاور رئیس سازمان حج و زیارت در امور بهداشت و درمان گفت: 2 درمانگاه در مدینه و 3 درمانگاه متمرکز در مکه با بهره‌مندی از متخصصین مختلف از جمله قلب، داخلی، طب اورژانس و روان‌پزشک به زائران خدمات ارائه می‌دهند.

پسرجوانی که در حال آدم دستفروشی در یک خیابان بود توسط مرد جوانی برای کار کردن در قهوه‌خانه ربوده شد.

پیرو سفر دادستان کل کشور به مسکو در سال گذشته و شرکت در مراسم بزرگداشت سیصدمین سال دادستانی فدراسیون روسیه، سفیر این کشور در تهران با دادستان کل کشور دیدار کرد.

وزیر میراث فرهنگی گفت: اگر می‌خواهیم گردشگری رونق بگیرد، هر جا دیدیم محل مناسبی است و مشکل زمین ندارد، مجتمع گردشگری، پارک جنگلی، بوم‌گردی و هتل راه‌اندازی شود هر چه جلوتر می‌روم ساختار پوسیده و فاسد را می‌بینم که جلوی این کارها را می‌گیرد.

علت مرگ مرد میانسالی که به طرز مشکوکی در خانه‌اش فوت کرده بود پس از تحقیقات گسترده توسط بازپرس ویژه قتل فاش شد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: سه شرکت فعال در تولید لبنیات در مجموع به پرداخت 53 میلیارد تومان و اصلاح قیمت‌ها جریمه شدند.

"نوسازی صنعتی و هوشمندسازی" به عنوان دو بال توسعه و پیشرفت، زمینه‌ساز افزایش بهره‌وری است. سراهای نوآوری می‌توانند در مقیاس گسترده‌ای از طریق بسترهای مهیا شده در معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری پیشرفت‌های چشمگیری را عاید دانشگاه آزاد کنند.