جمعه 20 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان بازدید از انبار‌های اموال تملیکی استان قم، پس از مشاهده و اطلاع از وجود بیش از دو 2 هزار طاقه پارچه در انبار، طی تماس تلفنی با رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، بر تعیین تکلیف فوری این پرونده تأکید کرد.

وزیر امور خارجه ایران در کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تأکید داشت که دستگاه دیپلماسی در عین حال همچنان به مسیر دیپلماتیک برای رفع تحریم‌های علیه مردم شریف ایران پایبند است.

وزیر امور خارجه ایران در گفت‌و‌گو با وزیر امور خارجه عراق گفت: ارزیابی ما از دور اخیر مذاکرات در بغداد مثبت است و تهران از اجرایی کردن نتایج مذاکرات فیمابین استقبال می‌کند.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: بر اساس آخرین آمار استنتاجی تعداد کل کودکان آسیب دیده و در معرض آسیب در مراکز پرتو و مدارس صبح رویش 6709 نفر است که از این رقم سهم کودک کار 5541 نفر است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

تعدادی از حقوقدانان مجمع حقوقدانان انقلاب اسلامی با ارسال نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه، خواستار برگزاری دادگاه علنی مسببان فاجعه متروپل در شهر آبادان شدند.

زائران ایرانی که قبل از آغاز مناسک حج به مدینه، شهر پیامبر رحمت و مهربانی آمده‌اند از لحظه لحظه‌های حضور خود در فضای آرام و معنوی این شهر بهره می‌برند.

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغ‌های استان البرز به وسعت 485 هکتار به ارزش 3690 میلیارد تومان جلوگیری شد.

مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از سمت خود استعفا کرده است.

با پیگیری‌های فنی صورت گرفته، اختلال کوتاه‌مدت در سامانه مخابراتی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) مرتفع شد.

محققان طی پژوهشی دریافتند کودکانی که در سنین پیش از دبستان تعامل و بازی با همسالان خود را تجربه کردند، در بزرگسالی با مشکلات کمتری از حیث سلامت روان مواجه هستند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: خطر نابودی و خشکی کامل تالاب شادگان به دنبال ساخت "سد مارون 2" وجود دارد.

اخیراً بادکنک‌آرایی در مراسماتی همچون عروسی‌ها یا جشن‌تولد مرسوم شده و هموطنان، بادکنک‌آرایی را نیز به منوی مراسم خود اضافه می‌کنند فارغ از اینکه نمی‌دانند داخل این بادکنک‌ها می‌تواند با گازهای مرگبار، قابل انفجار و اشتعال پر شده باشد!

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از انجام اقدامات لازم در راستای سهولت ورود تماشاگران جام‌جهانی فوتبال قطر و متعاقباً ترغیب تماشاگران برای ورود به ایران گفت.

وزیر میراث فرهنگی با تأکید بر اینکه هتل یک محل فرهنگی و اجتماعی است گفت: یکی از تکالیف حفظ و حراست از سلامت هتل‌هاست و این موضوع مستلزم این است که حداقل الزامات و ارزش‌های اجتماعی و فرهنگی ازجمله توجه به شئونات اسلامی و حجاب در هتل‌ها رعایت شود.

معاون گردشگری گفت: به منظور قانونی کردن تمدید معافیت های مالیاتی مراکز اقامتی تصمیم گرفتیم تا از طریق اخذ مصوبه شورای سران سه قوه موضوع پیگیری شود؛ بر همین اساس مکاتبه‌ای توسط شخص وزیر با دبیر شورای سران سه قوه به این منظور انجام پذیرفته است.