جمعه 20 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اخیراً فیلمی با عنوان جست‌وجوی خانه به خانه برای یافتن طلا با استفاده از یک دستگاه منتشر شد؛ حال بعد از گذشت چند روز از انتشار این کلیپ، اصل ماجرا مشخص شده است.

متهمی که در یک درگیری دست به جنایت هولناکی زده بود پس از تحقیقات گسترده به قتل مرد جوان در شعبه سوم دادسرای امور جنایی اعتراف کرد.

سرپرست اداره کل امور فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو درباره ریکال مکمل‌ها توضیحاتی ارائه و اعلام کرد: 4300 داروی طبیعی و بیش از 1700 داروی سنتی مجوز گرفته‌اند.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: لازم است با گفتمان‌سازی آموزشی در کشور، مدارس غیردولتی در حاشیه شهرهای بزرگ و مناطق روستایی و محروم تأسیس شود تا از این طریق بتوانیم به نصیب برابر آموزشی که یکی از اهداف سند تحول است، دست‌یابیم.

«کیجا»، ماده پلنگ 13 ساله این باغ وحش که در سال 91 از تله شکارچیان گرفته شده بود و به علت عفونت شدید دست با عمل جراحی و قطع دست به زندگی برگشت، روز 23 خرداد ماه به دلیل عفونت مزمن تلف شد.

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه فقط 14 درصد قفسه‌های دارویی به فرآورده‌های طبیعی اختصاص یافته است، از صادرات 15 میلیون دلاری فرآورده‌های طبیعی و مکمل خبر داد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه امروز تغییر در برنامه درسی بسیار دشوار است چون هنوز تغییر را در ذهن خودمان ایجاد نکرده‌ایم، گفت: محتوای کتاب‌های درسی براساس مسائلی است که ما تشخیص می‌دهیم.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در نامه‌ای خطاب به کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل، از بازداشت و محاکمه غیرقانونی «اسدالله اسدی» انتقاد کرد و خواستار پاسخگو کردن دولت‌های آلمان و بلژیک شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف خودکارهایی خبر داد که چاقو در آن جاساز شده بود.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به حجم حمله سایبری صورت گرفته به سامانه‌های شهرداری، گفت: دسترسی به داده‌ها از طرف شهروندان وجود دارد و اطلاعات این سامانه‌ها کاملا سالم، محفوظ و قابل دسترس است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از خودکفایی 60 هزار مددجو کمیته امداد در سال 1400 خبر داد و گفت: استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل به عنوان استان‌های برتر و استان‌های هرمزگان، همدان و یزد کمترین آمار را در حوزه اشتغال در سال قبل داشته‌اند.

مرد میانسال در درگیری با یک کارتن‌خواب در جنوب تهران دست به جنایت زد.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتای انتظامی کشور از ورود این پلیس به پرونده پسربچه اینستاگرامی خبر داد که کلیپ‌های غیراخلاقی زیادی را با دو دختر تهیه کرده بود.

به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام، پویش "نسیم احسان" با هدف توزیع و اهدای وسایل سرمایشی در مناطق محروم گرمسیر کشور آغاز شد. همچنین بزرگ‌ترین و مجهزترین آزمایشگاه سیار کشور نیز در این مراسم افتتاح شد.

رئیس پلیس سایبری کشور از دستگیری سرشاخه‌های اصلی شبکه سازمان یافته‌ای خبر داد که اقدام به انتشار لایوهای غیر اخلاقی و نامتعارف در استان‌های مختلف کشور می‌کردند.