جمعه 20 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران ضمن تأکید بر برگزاری جلسات مدیران شهری با دادستانی با محوریت ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن، گفت: امیدواریم در یک زمان‌بندی مناسب این ساختمان‌ها ایمن‌سازی شوند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: مجازات‌ها با موافقت سران قوا افزایش یافته و ضریب پنج برابری جریمه نقدی تعیین شده در قانون برای تخلفات بازار لحاظ می‌شود.

قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه فقط پنج دستگاه به سازمان بازرسی درباره اقدامات خود در حوزه اجرای قانون جوانی جمعیت پاسخ داده‌اند، تأکید کرد: البته تا پایان خردادماه وقت است و پس از ارسال پاسخ‌ها، کیفیت اجرای این قانون ارزیابی می‌شود.

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه در حاشیه ملاقات مردمی در مرکز ارتباطات قوه قضائیه، پیگیری درخواست‌های مردمی را یک اقدام حقوق بشری خواند.

آیا حضور چند نفر عکاس و فیلمبردار با تجهیزات حرفه‌ای در صفحات متعلق به این افراد که تجهیزات همراه آنها قیمت زیادی دارد، صرفاً با هدف ضبط فیلم و تولید پست‌های اینستاگرامی از "فانتزی‌های غیراخلاقی یک پسر خردسال" معقول به نظر می‌رسد؟

مشاور فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پرونده سرقت بانک ملی توسط کارآگاهان پلیس پایتخت با تکیه بر دانش و روش‌های نوین تکنیتال و نه بر اساس حدسیات و گمانه‌های ژولورنی و آثار نمایشی هالیوودی کشف شد.

دختر جوانی که از خانه خود با 3 کیلو و 500 گرم طلا متواری شده بود در منطقه تهرانپارس هدف ضرب و جرح و سرقت قرار گرفت.

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران گفت: جدای از دشمنان انقلاب عده‌ای از کج‌اندیشان و افرادی که منافع شخصی دارند و یا مطالعه کافی ندارند، سعی دارند تا اندیشه‌های امام را تحریف کنند.

مدیرمسئول روزنامه خراسان گفت: مکتب امام خمینی (ره) هویت انقلاب است و هر موضوعی باید در محور مکتب امام باشد چرا که امام مبنای درست انقلاب است.

رئیس اداره بیماری های قابل انتقال بین انسان و حیوان مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: تاکنون در کشور هیچ مورد قطعی و محتمل از ابتلا به آبله میمونی را شناسایی نکرده‌ایم.

رئیس‌جمهور ونزوئلا و جمعی از وزرا و معاونان ریاست جمهوری این کشور از پارک فناوری پردیس بازدید کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: دین عنصر اصلی انقلاب اسلامی است و هویت‌زدایی از انقلاب اسلامی به معنای فاصله انداختن بین دین و حکومت است.

رئیس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی گفت: راه خروج از محاصره تبلیغاتی و افشای دروغ دشمن، جهاد تبیین است که این امر با شناخت ویژگی‌های خود و شناخت دشمن و داشتن پیوست رسانه‌ای ممکن خواهد شد.

پس از تبدیل شدن انرژی پاک به منبع اصلی تأمین برق ترکیه و افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه برق خورشیدی جهان در عمان, عربستان نیز به‌زودی بزرگ‌ترین نیروگاه حرارتی خورشیدی جهان را احداث می‌کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نبود آمار دقیق از تعداد کودکان کار در کشور خواستار استقرار نظام دیدبانی جهت دستیابی به آمارهای صحیح در این بخش شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.