دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان ثبت با پیچیده خواندن ادبیات قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول، خواستار توجه دستگاه‌های مختلف برای نگارش آیین‌نامه‌های این قانون شد.

از زمان آغاز عملیات درمانی و بهداشتی تاکنون به حدود 100 هزار زائر حج خدمات درمانی و بهداشتی ارائه شده است.

رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضایی اجرای قانون الزام به ثبت رسمی اسناد را شاه‌کلید مأموریت‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سند تحول قضایی اعلام کرد.

معاون دادستان کل کشور با طرح این پرسش که با اجرای قانون الزام به ثبت رسمی، وضعیت بنگاه‌های املاک چه می‌شود؟ گفت: نمی‌توان این صنف و شاغلان آن را رها کرد.

معاون راهبردی قوه قضاییه گفت: قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول به‌تصویب رسیده است و دیگر فرصت پرداختن به موضوعات مورد اختلاف نیست.

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که مذاکرات با هدف دستیابی به توافق جهانی در مورد چگونگی مبارزه بهتر با همه‌گیریها تا سال 2025 یا زودتر به پایان می‌رسد.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت مراکز معاینه فنی منتخب در ایام تعطیل دوشنبه و سه‌شنبه مصادف با 14 و 15 خرداد در پایتخت خبر داد.

معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور چالش‌های اجرای قانون الزام به تنظیم اسناد اموال غیرمنقول که سال‌هاست منتظر تصویب آن بودیم را برشمرد.

همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و حضور زاکانی به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری، عبدالمطهر محمدخانی؛ سخنگوی شهرداری تهران نیز برای پیگیری امور زاکانی در انتخابات به مرخصی رفت.

در جلسه امروز شورای شهر تهران، اعضای شورا با یک فوریت مجوز فروش و واگذاری ملکی در سعادت‌آباد به ارزش بیش از 5 هزار میلیارد تومان مخالفت کردند.

رئیس پلیس بین‌الملل از بازداشت فرد ایرانی (در ایران) به اتهام کلاهبرداری در یکی از کشورهای همسایه خبر داد.

رئیس سازمان فضایی ایران گفت: راه‌اندازی پروژه کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند باعث تسهیل و تسریع فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان خواهد شد و لازم است با سرعت بیشتری به مرحله اجرایی در بیاید.

آخرین جلسه رسیدگی به چهارمین کیفرخواست متهمان پرونده شرکت خودرویی آذویکو در شعبه 15 دادگاه کیفری یک استان تهران به صورت علنی تشکیل شد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ارتباط با جانشینی زاکانی در شهرداری تهران در ایام انتخابات ریاست جمهوری توضیح داد.

فرمانده کل انتظامی گفت: در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) خودروهایی که در محل‌های ممنوع پارک می‌شوند با ارسال پیامک به مالک در خصوص جابجایی‌شان اطلاع‌رسانی می‌شود.

فردا دوشنبه همزمان با فرارسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران تعطیل هستند.