دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

پزشک مخصوص امام (ره) خاطراتی جالب و شنیدنی از طبابت در محضر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران روایت می‌کند.

کاروان جانبازان سرافراز کشورمان بامداد امروز یکشنبه وارد مکه مکرمه شد و مورد استقبال رئیس و اعضای ستاد مکه قرار گرفت.

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان، اقرار وقیحانه فرمانده سابق سازمان تروریستی سنتکام آمریکا در ترور شهید سلیمانی را به شدت محکوم کرد و گفت: ماهیت تروریستی رژیم آمریکا ثابت شده است.

رییس ستاد برگزاری مراسم سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) شهرداری تهران از آغاز به کار6 کمیته در برای برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) درشهرداری تهران خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر احتمال وزش باد شدید در استان به‌ویژه نیمه جنوبی و غربی استان خبر داد و گفت: به مردم توصیه می‌شود از سازه‌های نیمه‌کاره فاصله بگیرند.

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که منجر به سلب امتیاز سیم‌کارت‌ها و خطوط تلفن ثابت بلااستفاده می‌شد، خلاف قانون بوده و قانون‌گذار هرگز چنین اجازه‌ای را به این کمیسیون نداده است.

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت و به‌روزرسانی بخش دیگری از مطالبات مراکز درمانی و دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان و نیز بخش دیگری از پرداخت مطالبات بیمه تکمیلی و عمر بازنشستگان خبر داد.

دادستانی تهران در پی انتشار اخباری در مورد خشکاندن درختان منطقه چیتگر، هیئتی از کارشناسان رسمی دادگستری را برای بررسی این موضوع انتخاب کرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی با اشاره به دیدارهای خود با مسئولان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران و مسئولان کشور میزبان، از تسهیلات فراهم شده برای انجام یک «حج ایمن و مطمئن» برای زائران قدردانی کرد.

دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای هشت متهم پرونده یک شبکه سازمان یافته قاچاق دارو خبر داد.

در تاریخ آمده است پیامبر (ص) بعد از بازگشت از جنگ احد در حالی که بدن‌شان مجروج و سرتاسر زخمی بود در این مکان کمی توقف کردند و حضرت زهرا (س) با آگاه شدن از این وضعیت خود را به پیامبر رساندند و بر زخم‌های آن حضرت مرهم نهادند.

آبار علی نخلستان در جنوب مدینه و محل میقات مردم مدینه برای تشرف به حج است.

مسئول دبیرخانه انطباق، عفاف و حجاب معاونت فرهنگی وزارت بهداشت از ابلاغ دستورالعمل ملی البسه استاندارد و ویژه بیماران در جهت حفظ کرامت، حقوق و امنیت روانی بیماران، به همه مراکز، مؤسسات دولتی و خصوصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خبر داد.

نمایشگاه صنعت ساختمان که یکی از پرترافیک‌ترین نمایشگاه‌های پایتخت است، در "شهر آفتاب" برگزار می‌شود.

متهمانی که پس از مصرف قرص و مشروبات الکلی در جریان یک زورگیری مرد جوانی را به قتل رسانده بودند، محاکمه شدند.

بنیاد ملی عفاف و حجاب با هدف بهره‌مندی از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های وزارت ورزش و جوانان با این وزارتخانه، تفاهم نامه همکاری امضا کرد.