دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد که در حادثه‌ای که ظهر امروز رخ داد، یک نفر که مشغول سرویس کولر آبی در منزل مسکونی خود بود، بر اثر برق‌گرفتگی جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عاملین فروش داروهای غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد و گفت: از متهمین دستگیر شده بیش از 50 هزار قلم انواع داروی نایاب و کمیاب کشف شد که قسمت عمده این داروها مربوط به پیوند عضو است.

مرد جوانی که در فشافویه با سلاح گرم مرتکب جنایت شده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد.

رئیس سازمان حج و زیارت در دیدار کارکنان آشپزخانه‌های مرکزی در مدینه، بر کیفیت غذای حجاج ایرانی تأکید کرد.

مشاور مدیرعامل در امور اجرایی و مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: 58 هزار و 621 زائر از طریق 18 فرودگاه کشور پذیرش و به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

شرکت فضایی کهکشان انرژی چین با موفقیت چهار ماهواره جدید را به مدار زمین فرستاد و گامی دیگر به سوی اینترنت اشیای فراگیر برداشت. این ماهواره‌ها بخشی از صورت فلکی تیانچی هستند که خدمات اینترنتی را به سراسر جهان ارائه خواهد کرد.

کمپین بزرگ و جهانی «همه‌ی چشم‌ها به رفح» رکورد کمپین‌های اینستاگرامی را در دنیا شکست و با مشارکت ده‌ها میلیون انسان در سراسر جهان، تلاش کرد که نگاه‌ها را به سمت جنایت تاریخی و هولناک اسرائیل در رفح برگرداند.

عضو کمیته نهایی‌سازی طرح الزام به تنظیم سند رسمی در معاملات مربوط به اموال غیرمنقول، اجرای این قانون را مهم‌ترین تحول اقتصادی، اجتماعی و حقوقی کشور دانست.

زندانیان سالن 7 زندان قزلحصار سعی داشتند از تنبیهات قانونی به دلیل نگهداری اشیای ممنوعه و نیز رعایت نکردن اصول انضباطی فرار کنند و به این دلیل ویدئوی اعتراضی خود را تولید و منتشر کردند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران نحوه فروش واحدهای مسکونی توسط شهرداری تهران را اعلام کرد.

راه‌اندازی "مرکز هم‌آفرینی امنیت غذایی و زیستی پایدار" با امضای توافق‌نامه‌ای توسط معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور و رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی رسماً کلید خورد.

دبیر ستاد شاهد وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام در مدارس شاهد خبر داد.

در حالی آیین کلنگ‌زنی 2 هزار واحد مسکونی در تهران برگزار شد که شهرداری تهران در دوسال گذشته توانسته رکورد صدور پروانه در بافت فرسوده تهران را جابجا کند.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران گفت: معتادان متجاهری که دستگیری شده‌اند در کارگاه‌های اردوگاه حرفه‌آموزی حرفه‌ای فرا می‌گیرند.

"من شهردارم" ایده‌ای است که هم‌اکنون در حال اجراست، باعث شده که بخش قابل توجهی از نظرات مردم عملیاتی و اجرا شود، تا جایی که شهروندان محلات مورد بازدید ثمرات آن را از نزدیک در حال لمس هستند.

پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 8 هزار لوازم و تجهیزات دندانپزشکی احتکار شده در جنوب تهران به ارزش 30 میلیارد ریالی خبر داد.