سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت با اشاره به استفاده از طعم‌دهنده‌های جذاب و اسانس‌های خاص برای ترغیب جوانان به استفاده از تنباکو و دخانیات، نسبت به عوارض استفاده از سیگار و قلیان الکترونیکی هشدار داد.

شهریه مدارس شاهد برای سال تحصیلی جدید اعلام شد.

برج‌های تخلیه گاز با همکاری شهرداری تهران و اداره گاز استان تهران در مناطق پایتخت احداث خواهد شد.

دبیر ستاد حقوق بشر در فضای مجازی نوشت: هر جنایت بی‌مکافات رژیم خونخوار صهیونیستی، گامی به‌سوی مرگ تلاش‌ها برای برقراری صلح است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران تمهیدات شهرداری تهران برای برگزاری باشکوه سی و پنجمین سالگرد بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را تشریح کرد.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: در انتخابات پیش رو ملت عزیز ما یک جایگزین مناسب برای شهید رئیسی در جهت خدمت و آسایش مردم انتخاب کنند.

رئیس دانشکده رفاه و رئیس همایش انسان و رایانه گفت: همایش انسان و رایانه سرآغاز مطالعات این حوزه در ایران است.

رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش کتونی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد خبر داد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به اینکه آمارهای رشد جمعیت حاکی از آن است که از صد در صد رشد 4 درصد آن ناشی از مهاجرت است، گفت: ساخت مسکن نه‌تنها هیچ تأثیری در مهاجرپذیری ندارد بلکه مانع مهاجرت افراد آسیب‌پذیر از درون شهر به حومه است.

طبق قانون جوانی جمعیت، تأسیس مهدکودک در سازمان‌های دولتی، تکلیف قانونی است. شهید رئیسی هم درمراسم افتتاح بیمارستان امام خمینی شهریار دستور تأسیس مهدکودک در ادارات دولتی را دادند اما سختگیری در اعطای مجوز مانع اجرای قانون و مطالبه شهید جمهور شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار در یک ساختمان مسکونی در شرق تهران خبر داد.

ماهواره سنگین‌وزن طلوع 3 یک ماهواره سنجشی است که مراحل ساخت آن به پایان رسیده است؛ این ماهواره قابلیت ارسال تصاویری با دقت 5 متر (تک طیفی) و 10 متر (رنگی) را دارد همچنین امکان الحاق "رادار دهانه مصنوعی" (سار) بر روی ماهواره طلوع 3 وجود دارد.

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در خصوص مطلب منتشر شده در برخی رسانه‌ها با عنوان "سرقت اتوبوس بی‌آرتی برای درمان پاهای سوخته" توضیحاتی ارائه کرد.

یک توافق بین‌المللی که تحت عنوان "آمادگی برای مقابله با پاندمی‌های آینده" مطرح شده بود پس از دو سال بحث در سازمان جهانی بهداشت با شکست مواجه شده است.

دادستان کل کشور با بیان اینکه شهید رئیسی مجاهدی دلاور در عرصه خدمت بود، گفت: رئیس جمهور شهید، جایگاه واقعی یک ریاست جمهور ولایی، انقلابی و مردمی را به زیبایی ترسیم کرد.

مراسم رونمایی از سامانه بانک اطلاعاتی مراکز ساخت سریع کشور (کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و...) با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور و وزیر علوم برگزار شد.