سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از استقرار 300 دستگاه آمبولانس در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: سه بیمارستان صحرایی، دو درمانگاه ثابت و 10 درمانگاه سیار برای ارائه خدمت در مسیر برگزاری مراسم مستقر خواهند شد.

روابط عمومی شهرداری منطقه یک شهر تهران در خصوص ملک واقع در خیابان پروین محله ازگل و قطع درختان توضیحاتی ارائه داد.

معاون امور بین‌الملل وزیر دادگستری از انتقال 143 زندانی ایرانی به داخل کشور در سال 1402 خبر داد و گفت: ایرانی باید عزیز باشد، حتی پشت میله زندان.

کانون وکلای دادگستری در حالی نسبت به فعال‌سازی سامانه CMS کارآموزان وکالت و پذیرفته‌شدگان آزمون کوتاهی می‌کند که بیشتر پرونده‌ها بدون وکیل به دادگاه می‌رود.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: مدت زمان رسیدن آمبولانس‌ها بر بالین بیماران در استان تهران از 25 دقیقه به 15 دقیقه رسیده است.

مرد سابقه‌داری که در فضای مجازی دختران جوان را با شگرد وعده‌های دروغین و پوشالی ازدواج فریب و آنها را از شهرستان به تهران فراری می‌داد، دستگیر شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه سیاست شهردار تهران در مسکن مداخله تعریف شده با اقشار جامعه است، گفت: 90 درصد عملیات ساخت واحدهای مسکونی قرارگاه مسکن در محور جنوب انقلاب و مناطق کم‌برخوردار است.

نظر به ضرورت نقش‌آفرینی نخبگان در مدیریت تحولات اجتماعی و توجه به جایگاه کلیدی ایشان در سر رشته داری حرکت‌های مردمی، بنیاد ملی نخبگان در راستای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدام عجیب عربستان مبنی بر اخراج گروهی از خبرنگاران صدا و سیما از این کشور گفت: از علت بازداشت و بازگرداندن آن‌ها به کشور بی‌اطلاع هستیم اما مراحل قانونی پیگیری این موضوع را انجام می‌دهیم.

دادستان کل کشور در هشداری اعلام کرد: با آنانی که چه در فضای مجازی و چه در فضایی حقیقی به دنبال اخلال در امنیت روانی مردم باشند، قاطعانه برخورد می‌کنیم.

دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی گفت: شبکه جهادی معلمان منتظر برای حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت در مناطق محروم از مهر امسال فعالیت خود را آغاز می‌کند.

معاون عروجیان سازمان بهشت زهرا (س) درباره هزینه کفن و دفن متوفیان توضیح داد.

شهردار تهران با تاکید بر احصای ظرفیت‌ها در نوسازی شهر گفت: طی حدود 3 سال آمار صدور پروانه ساخت در پایتخت 3 برابر افزایش پیدا کرده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر شعار "همه برای سلامتی، سلامت برای همه"، از جامعه جهانی خواست تا در برابر تحریم‌های یکجانبه غیرقانونی در حوزه سلامت، بایستد.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران گفت: شهادت رئیس‌جمهور مشکلی برای قراردادهای حمل‌ونقل عمومی به ویژه مترو وارد نخواهد کرد.

طب سنتی ایرانی توصیه‌های ساده و کاربردی برای تقویت قدرت باروری مردان ارائه می‌کند که رعایت آن‌ها می‌تواند به جلوگیری از بروز ناباروری در مردان کمک کند.