دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون اجتماعی پلیس اطلاعات تهران از دستگیری 2 عامل فروش سلاح در تهران و استان البرز خبر داد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از تشکیل پرونده گرانفروشی برای سه شرکت بسته‌بندی حبوبات خبر داد.

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران با اشاره به اینکه مراسم اربعین اساساً مردمی است، گفت: ستاد اربعین استان تهران سفر زائران حسینی را تسهیل کند.

هزینه درمان بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی تا پایان فروردین ماه پرداخت شد.

سرپرست حجاج ایرانی در واکنش به اخراج گروه 6 نفره از خبرنگاران صداوسیما گفت: چنین اتفاقی برای نخستین بار رخ داده است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ضمن بازدید از هتل محل اقامت کاروان ویژه جانبازان 1403 از آنها خواست تا در جوار حرم نبوی با خود عهد ببندند تا تحقق یکی از اخلاقیات و سیره پیامبر (ص) را بعنوان سوغات ببرند و همراه داشته باشند.

سرپرست شرکت کنترل ترافیک شهر تهران با تشریح عملکرد چراغ‌های راهنمایی و رانندگی گفت: کاهش یک‌باره زمان سبز برای چراغ‌ها تعریف نشده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در حکمی حامد صادقی را به عنوان سرپرست جدید شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا منصوب کرد.

خداوند متعال در قرآن از مقام حضرت ابراهیم (ع) به‌عنوان نشانه های خداوند بر روی زمین یاد کرده و زائران ایرانی تلاش می‌کنند با تلاوت قرآن در پشت این مقام نورانی، روح و روان خود را با کلام وحی صیقل دهند.

وزیر بهداشت در حاشیه هفتاد و هفتمین مجمع جهانی سلامت در ژنو با همتای ارمنستانی و عمانی خود دیدار کرد و با ابراز تمایل طرفین، بر گسترش همکاری‌های مشترک با این کشورها تاکید شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست بررسی وضعیت بهداشت در اراضی اشغالی فلسطین با بیان این که سیستم بهداشتی در فلسطین اشغالی زیر آتش است، گفت: جنایات رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده ماهیت مطلقاً رها شده این رژیم جعلی در ارتکاب جنایات است.

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت گفت: هر فردی به خانه‌های بهداشت و مراکز جامع سلامت در شهر و روستای خود مراجعه کند، یک شناسنامه سبک زندگی برای او تهیه می‌شود و آموزش‌های سبک زندگی سالم و توصیه های لازم را دریافت می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این که طب ایرانی قدیمی‌ترین طب در جهان است و قدمت آن 7500 تا 10 هزار سال برآورد می‌شود، از وجود 1800 گونه گیاه دارویی بومی در ایران خبر داد.

پروازهای حج تمتع 1403 به مقصد فرودگاه‌های مدینه منوره و جده انجام می‌گیرد و این پروازها که از بامداد 24 اردیبهشت ماه آغاز شده همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به دو علت عمده مصدوم شدن موتورسواران در تصادفات در استان تهران، گفت: در استان تهران با کمبود 400 پایگاه و 1400 نیروی اورژانس مواجهیم که باعث فرسودگی نیروها و کاهش کیفیت خدمات اورژانس می‌شود.

محافل انس و معرفت، دعای کمیل، دعای ندبه، جزءخوانی قرآن، محافل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز و روایتگری درباره شهر مکه (مکه شناسی) از جمله مهم‌ترین برنامه‌های بعثه مقام معظم رهبری در این شهر است.