سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، 6 فب‌لب در 6 استان سیستان و بلوچستان، فارس، اصفهان، سمنان، قزوین و تهران ایجاد خواهد شد.

به دنبال کشف جسد یک زن جوان در شهرک صنعتی فشافویه یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

رئیس مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت با بیان این که عمل تغییر رنگ چشم به هیچ عنوان به افراد دارای چشم سالم، توصیه نمی‌شود، نسبت به عوارض خطرناک انجام این جراحی هشدار داد.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش حذف یا ادغام نمی‌شود.

در پی وقوع قتل یک مرد جوان افغانستانی در تهران، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گسترده، دو برادر قاتل را که قصد فرار از کشور را داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت:: با انتقال معلمان در هر رشته و مدرک تحصیلی و از هر استان به شهرستان‌های تهران موافقت می‌شود.

شهردار منطقه 14 شهر تهران از افتتاح فاز جدید شهرداری بسیج در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مدیرعامل اسبق سازمان بهشت زهرا (س) توضیحاتی درباره فروش کفن 2.5 میلیونی در بهشت زهرای تهران داد.

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت با اشاره به اجرای برنامه حمایت تغذیه‌ای کودکان زیر پنج سال دارای اختلال رشد گفت: حمایت تغذیه‌ای منجر به بهبودی 57 درصدی موارد ابتلا به کوتاه قدی شدید شده است.

ایده‌های ثبت شده در رویداد گفتاورد ملی نخبگان که حائز شرایط لازم باشند، جهت طرح با کاندیدهای ریاست جمهوری یا نمایندگان ایشان انتخاب می‌شود.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور فراجا گفت: پرداخت خلافی خودرو هم به صورت کلی و هم به صورت موردی از طریق اپلیکیشن‌ها و درگاه‌های بانکی مجاز و مورد تایید پلیس، امکان‌پذیر است.

سخنگوی قوه قضاییه از صدور اعلان قرمز بین‌المللی برای دستگیری و استرداد یاسین رامین خبر داد. رامین که به حبس و رد مال محکوم شده است در خارج از کشور به سر می‌رود.

عملیات کلنگ‌زنی 200هزار واحد مسکونی با عنوان محله الگو در قالب 92 پروژه در حالی با همکاری دولت و شهرداری، بخش خصوصی و مردم تهران رقم خواهد خورد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت (گیلان) با اشاره به استرداد متهم پرونده قتل که پس از متواری‌شدن به‌صورت غیرمجاز وارد کشور ترکیه شده بود به ایران، گفت: متهم موصوف تحت حمایت قاچاقچیان مواد مخدر و باند قاچاق انسان از کشور خارج شده بود.

صندوق نوآوری و شکوفایی با ارائه تسهیلات لیزینگ تا سقف 50 میلیارد تومان، از خریداران محصولات دانش‌بنیان حمایت می‌کند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: شهید رئیسی قریب به 40 سال در مناصب بسیار حساس در دستگاه قضایی به دنبال احقاق حقوق مردم بود.