سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان از روز سه‌شنبه 8 خردادماه در سایت سازمان سنجش آغاز می‌شود.

سخنگوی شهرداری تهران از اضافه شدن 600 هکتار فضای سبز جدید در 30 ماه گذشته در پایتخت خبر داد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از توزیع 55 سرویس کامل لوازم خانگی بین مردم نیازمند و سیل‌زده جنوب استان کرمان خبر داد.

روابط عمومی سازمان حفاظت از محیط زیست ادعای برخی از رسانه‌ها در مورد قطع درختان در پارک قیطریه را غیرمستند و کذب دانست.

روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، طی اطلاعیه‌ای با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در کمیسیون صلاحیت حرفه‌ای اعلام کرد که در برنامه آموزشی پزشکی عمومی سرفصلی تحت عنوان جراحی‌های زیبایی وجود ندارد.

اخیرا این ادعا در فضای مجازی مطرح شده که برخی از اتباع خارجی غیرقانونی و افاغنه با استفاده از یک خلا قانونی در قانون ثبت شرکت‌ها، به‌راحتی در کشورمان اقدام به خرید خانه و ملک می‌کنند! صحت و سقم این موضوع را از مدیرکل ثبت شرکت‌ها سازمان ثبت سؤال کردیم

مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از 16 هزار و 400 خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه در دو هفته گذشته خبر داد.

پل تقاطع غیرهمسطح خیابان 35 متری شهید افتخاری با بزرگراه امام علی (ع) که سال‌ها به صورت نیمه‌کاره رها شده بود با تملک آخرین معارض ملکی وارد فاز تکمیل شد.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از تایید مشخصات فنی 4 خودروی برقی و صدور مجوز پلاک تاکسی از سوی وزارت کشور خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: توجیه ندارد که کیفرخواست فرد بیش از شش ماه صادر شده باشد اما همچنان در خصوص او حکمی صادر نشده باشد.

همزمان با برگزاری مراسم عزاداری شهدای خدمت در میدان آیینی امام حسین (ع)، 10 هنرمند نقاشی دیواری به خلق آثار هنری برای گرامیداشت یاد و نام این شهدا پرداخته‌اند.

وزیر دادگستری در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی و همراهان شهیدش، فقدان رئیس جمهور شهید را ضایعه و خسارتی جبران‌ناپذیر برای کشور برشمرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از هماهنگی به موقع و اقدام به موقع این اداره کل در جهت پاکسازی سیلاب راه روستایی "ترقیان" خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های لازم و تأمین تجهیزات مسیر تردد مردم رفع انسداد شد.

به دنبال قتل خونین مرد جوان با 5 ضربه چاقو در محله مسعویه، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

شعبه 15 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی سلمان جورابراهیمیان برای رسیدگی به کیفرخواست متهمان پرونده شرکت خودرویی آذویکو به صورت علنی تشکیل جلسه داد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت 159 نفر از هموطنان بر اثر غرق‌شدگی گفت: کم‌سن‌ترین غریق یک پسربچه یک ساله بوده که در محل حادثه جان باخته است.