سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

انجمن حمایت از خانواده زندانیان در سراسر کشور امکانی را فراهم کرده تا خانواده‌هایی که سرپرست آن‌ها به هر علتی در زندان به سر می‌برد، متلاشی نشوند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوق شورای شهر تهران نسبت به وضعیت آشفته جمع آوری زباله و پسماند و ضایعات در میدان مرکزی تره‌بار انتقاد کرد.

به‌مناسبت روز ملی حمایت از خانواده‌های زندانیان، بیش از 13 میلیارد ریال به حساب 1376 خانواده تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان مرکز واریز شد.

عضو هیئت علمی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی گفت: گیاه خرفه، دمنوش نعنا فلفی، زنجبیل، بادرنجبویه، چای سبز، زردچوبه، روغن بنفشه و بادام از جمله گیاهان و محصولاتی هستند که در رفع آلرژی‌های بهاری بسیار مفید هستند.

کارگروه تببین نظام استاد شاگردی به دستور حجت الاسلام و المسلمین دکتر خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، با محوریت و مدیریت رییس دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد محمود فرشچیان شروع به فعالیت کرد.

نصف شدن حقوق سربازان در دوره سربازی به دلیل هزینه‌های مربوط به "جیره سربازی" تکذیب شد.

وزیر بهداشت گفت: بیمارستان کودکان 272 تخت خوابی اکباتان امروز پس از 14 سال انتظار افتتاح شد.

کیفیت هوای شهر تهران در وضعیت "پاک" قرار گرفت.

سازمان سنجش فرصت دوباره‌ای را برای ثبت‌نام در کنکور 1403 طی روزهای یکشنبه و دوشنبه 6 و 7 خرداد فراهم کرد.

یک کارشناس تفسیرتطبیقی معتقد است یک خانم باید وقتی نوجوان است، محیط‌های اجتماعی مختلف را تجربه کند، در جریان امور قرار بگیرد، وسعت دید پیدا کند تا وقتی به نقطه اوج نقش‌هایش یعنی مادری رسید برایش مطلوب باشد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری هفت نفر در خصوص تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی در فضای مجازی خبر داد.

سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: تنها در سال 1402، بیش از 561 هزار عمل جراحی در بیمارستان‌های ملکی این سازمان به صورت کاملاً رایگان برای بیمه‌شدگان انجام شده است.

سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه ثبت‌نام در آزمون 1403 انتخاب مترجم رسمی قوه قضاییه را منتشر کرد. این آزمون 26 مرداد 1403 در شهر تهران برگزار خواهد شد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از رشد 5 برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی خبر داد و گفت: 233 نفر بر اثر مصرف قارچ‌های خودرو و سمی دچار مسمومیت شده‌اند.

معاون آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: معلمانی که برای انتقال شهرستان‌های استان تهران را انتخاب می‌کنند مشمول 20 درصد افزایش امتیاز می‌شوند.

رئیس شورای شهر تهران درباره احتمال کاندیداتوری زاکانی شهردار تهران در انتخابات ریاست جمهوری گفت: از کاندیداتوری آقای زاکانی اطلاع ندارم و در این باره با من صحبتی نشده است اما کاندیداتوری او نیازی به استعفا ندارد.