سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: سبک خدمت رئیسجمهور شهید که تراز جدیدی را در حکمرانی، کنشگری و اخلاق سیاسی بنیانگذاری کرد، می‌تواند به عنوان مکتبی نو در جامعه شناخته شود.

عمر چهارساله مجلس یازدهم به پایان رسید؛ مجلسی که از سوی رهبری ملقب به «مجلس انقلابی» شد و با شعار حرکت در دو مسیر تحول در قوانین اقتصادی و اصلاح ریل‌گذاری اقتصادی کشور، دستاورد‌های بزرگی را از جمله در حوزه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان رقم زد.

وزیر دادگستری گفت: شهید سید ابراهیم رئیسی مدیری در تراز نظام اسلامی بود.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: گزارش‌های مربوط به سقط جنین غیرقانونی در مراکز درمانی و یا عدم رضایت مادران باردار نسبت به سقط، به خط 6 سامانه 190 اعلام شود.

رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات با انتقاد از قیمت پایین دخانیات در ایران گفت: نرخ مالیات بر محصولات دخانی کشور 25 درصد است که با نرخ جهانی حدود 50 درصد اختلاف دارد.

معاون گردشگری کشور از اعطای ویزای گروهی برای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای خبر داد.

مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید از اجرای طرح ساماندهی محوطه تاریخی نقش رستم خبر داد.

مردان جوانی که به‌خاطر تسویه‌حساب مالی فردی را هدف آدم‌ربایی قرار داده بودند، بازداشت شدند.

سازمان سنجش اعلام کرد: داوطلبانی که متقاضی گزینش با نمرات کنکور سال 1402 در سال 1403 هستند باید فردا برای ثبت‌نام در کنکور اقدام کنند.

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) سرباز امریه جذب می‌کند.

رییس قوه قضاییه در دیدار با رییس شورای عالی قضایی عراق گفت: سیاست‌های داخلی و خارجی ایران قوی‌تر از قبل ادامه خواهند داشت.

مرکز آموزشی و درمانی تخصصی و فوق تخصصی بقیهالله الاعظم (عج) بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال 1401 و 1402 با تلاش کارکنان موفق به کسب درجه عالی اعتبار بخشی شد.

اَبَر ساعت پایتخت به تصاویری از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی منقش شد.

مرد میانسالی که به‌خاطر توقف خودرو با یک راننده به صورت مرگباری درگیر شده بود، دستگیر شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از آغاز اجرای طرح اطلاع‌رسانی ماهانه از طریق ارسال پیامک به بیمه‌شدگان شاغل در کارگاه‌های مشمول قانون تأمین اجتماعی خبر داد.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به ممنوعیت عرضه قلیان در اماکن عمومی و رستوران‌ها گفت: هزینه‌های مستقیم تحمیل شده به حوزه سلامت در درمان بیماری‌های مرتبط با مصرف دخانیات 136 تریلیون ریال است.