سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سخنگوی فراجا از برقراری امنیت کامل مراسم تشییع رئیس‌جمهور و همراهان شهید خبر داد و گفت: پلیس همه تمهیدات لازم را برای تامین امنیت مراسم در چهار جغرافیای ملی کشور شامل تبریز، قم، تهران و مشهد تدارک دید.

مدیرکل دفتر حفاظت و احیای تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست با تذکر این نکته که کشاورزی بزرگترین مصرف‌کننده آب در حوزه آبخیز دریاچه ارومیه است، گفت: علیرغم آبگیری مناسب دریاچه ارومیه، شرایط این دریاچه همچنان شکننده و ناپایدار است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به قرارداد شهرداری تهران با چین ی که بزرگترین قرارداد تاریخ کشورمان در حوزه حمل و نقل عمومی محسوب می‌شود، گفت: همانطور که دولت تاکنون برای تحقق این اقدام همراهی کرده، در ادامه این مسیر نیز باید به حمایت خود ادامه دهد.

80 روز پیش شهید رئیسی به دانشگاه علوم انتظامی فراجا به منظور شرکت در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی رفته بودند و در این دیدار سردوشی برخی از دانشجویان را اعطا کرد.

حضور زئران از کشورهای مختلف جهان با پوشش‌های متنوع و رنگارنگ در حرم شریف نبوی، جلوه خاصی به این زیارت معنوی و عبادی داده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از 6800 مورد خدمات پزشکی به زائران سرزمین وحی خبر داد.

رئیس سازمان اورژانس کشور از آمادگی مراکز درمانی و اورژانس برای پوشش مراسم تشییع شهید رئیسی در مشهد خبر داد و گفت: 14 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 60 آمبولانس و 17 موتورلانس در این مراسم مستقر هستند.

مدیرکل فراورده‌های طبیعی و سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو از دپوی دو ماهه شیر خشک‌های معمولی در کشور خبر داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تشریح اقدامات دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان گفت: ویروس کرونا تحت فرماندهی شهید آیت‌الله رئیسی مهار شد.

راه‌اندازی موکب مرکز وکلای قوه قضاییه در مسیر تشییع شهدای خدمت، ادای دین این مرکز به نقش آیت‌الله رئیسی در تحول مرکز وکلا و قدرشناسی از شهید خدمت است.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در مجموع رفت و برگشت، یک میلیون و 585 هزار و 323 نفر از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر رییس جمهور شهید و همراهانش، از طریق خطوط هفت‌گانه مترو تهران جابه‌جا شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 2 هزار عدد انواع عینک آفتابی قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از 1.5 میلیارد تومان برآورد کرده اند.

شجاعی: این مسئله خیلی مهمی است که آقای رئیسی نه تنها در سطح دولت مسائل زنان را پیگیری می‌کردند که در زندگی شخصی خودشان و در ارتباط با همسر و دخترانشان هم عملاً زمینه تحقق الگوی سوم زن را فراهم کردند.

نوزدهمین نشست رؤسای نظام‌های قضایی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام شهدای خدمت ایران آغاز به‌کار کرد.

وزیر بهداشت گفت: نقش شهید دکتر امیرعبداللهیان در تامین واکسن در روزهای سخت همه‌گیری کرونا، بسیار ویژه بود.

رئیس قوه قضاییه در منزل شهید سید مهدی موسوی؛ رئیس تیم حفاظت رئیس‌جمهور فقید حضور یافت و با خانواده شهید دیدار کرد.