سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

یک نماینده مجلس شورای اسلامی در رابطه با قرارداد واردات اتوبوس به پایتخت گفت: من معتقدم این قرارداد چه در بحث قیمت چه در حوزه سازگاری با محیط زیست یک فرصت خیلی خوبی است به مراتب ارزان‌تر از نمونه‌های داخلی است.

شرکت "لعابیران" نمونه‌ای از یک معجزه در دنیای صنعت ایران است. این شرکت که در آستانه ورشکستگی بود، با تکیه بر نوآوری، دانش‌بنیانی و تولید داخلی، دوباره جان گرفت و به قله‌ای از موفقیت و سوددهی دست یافت.

معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به دستاوردهای دولت رئیس جمهور شهید در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی، گفت: شهید رئیسی همواره بر تسهیل دسترسی و حمایت از تولید در حوزه دارو، غذا و تجهیزات پزشکی تاکید داشتند.

آموزش و پرورش شهر تهران، برنامه جدید امتحانات استانی دانش‌آموزان پایه نهم را اعلام کرد.

بخشی از جلسه شورای عالی قضایی به بررسی قانون الزام به تنظیم سند رسمی گذشت و رئیس قوه قضاییه در آن تأکید کرد: زیرساخت‌های الزام به ثبت رسمی اسناد غیرمنقول زودتر از مهلت قانونی آماده شود.

رئیس اورژانس استان تهران از استقرار 232 دستگاه انواع وسیله امدادی شامل 143 دستگاه آمبولانس، 14 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 75 دستگاه موتورلانس در مسیر تشییع شهدای خدمت خبر داد.

به دنبال مرگ دردناک یک مرد ناشنوا در مشاوراملاکی شرق تهران، تحقیقات پلیس جنایی تهران آغاز شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از ارائه خدمات امدادی به بیش از 1000 نفر در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت در پایتخت خبر داد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: اگر درباره ساخت یادبود شهدای خدمت مأموریتی به شهرداری تهران داده شود، با حداکثر توان انجام وظیفه خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از رفت و روب و نظافت مسیر تشییع پیکر شهدای خدمت پس از پایان مراسم خبر داد.

به دنبال مرگ مشکوک یک مرد جوان داخل خودرویش در خیابان جدی اردبیلی محله چیتگر، تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.

معاون حمل و نقل شهرداری تهران از اعزام 20 قطار فوق‌العاده برای پوشش مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید خبر داد و گفت: نقش رئیس جمهور شهید در انعقاد قرارداد خرید 630 واگن مترو تهران بسیار حیاتی بود و با دستور شخص ایشان مشکل 5 ساله واگن‌های مترو حل شد.

شهردار منطقه 10 گفت: دیوارنگاره رئیس جمهور شهید بر ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 10 نقش بست.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران گفت: تشییع باشکوهی از سوی شهروندان از شهید آیت‌الله رئیسی انجام شد و این تشییع را می‌توان شبیه‌ترین تجمع به مراسم تشییع پیکر مطهر حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران از موهبت مدیریت آقای رئیسی بهره‌مند و با حمایت وی کارهای بزرگی انجام شد که می‌توان به توسعه حمل و نقل عمومی و قرارداد بزرگ حمل و نقل تهران با چین اشاره کرد.

رئیس سازمان جهانی اینترپل در پیامی شهادت رئیس جمهور شهید، وزیر امور خارجه و هیئت همراه را به فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.