سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

متروی تهران اعلام کرد به دلایل ازدحام جمعیت و حضور پرشور شهروندان در مراسم تشییع شهدای خدمت، امکان تخلیه مسافر در ایستگاه‌های تئاتر شهر و انقلاب در خط 4 وجود ندارد.

با توجه به برگزاری مراسم بدرقه پیکر شهدای خدمت، مسیرهای جایگزین دسترسی به فرودگاه مهرآباد اعلام شد.

رئیس قوه قضائیه در نامه‌ای که در صحن مجلس قرائت شد، از اقدامات نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

تاریخ جدید برگزاری امتحانات کشوری پایه ششم و نهم اعلام شد.

بر اساس اعلام سازمان ملی سنجش، امکان مجدد ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور فراهم شد.

معاون علمی رئیس‌جمهور با بغضی در گلو در سوگ "شهید جمهور" گفت: امروز پیکر رئیس‌جمهور شهید از آخرین سفر استانی خود به تهران بازگشته است و خدمت ایشان خداقوت می‌گوییم.

معاون علمی رئیس جمهور با بیان اینکه نمایشگاه ایران‌هلث 1403 نسبت به دوره قبل 50 درصد توسعه یافته است، گفت: در طول برگزاری نمایشگاه، بیش از 600 جلسه گفت‌وگو و مذاکره B2B برگزار شد.

بسته حمایتی "1000 فناور" با هدف تبدیل 1000 شرکت دانش‌بنیان "نوپا" به "فناور" با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی اجرایی می‌شود.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، جدیت و پیگیری در تاسیس «مرکز ملی هوش مصنوعی» و «تاکید بر تشکیل و هم‌افزایی اعضای فعال در علوم و فناوری‌های کوانتوم» را دو ابتکار منحصر‌به‌فرد رییس جمهور شهید در حوزه علم و فناوری برشمرد.

به منظور ایجاد پایداری ارتباطات و تامین نیازهای ارتباطی مردم در آیین تشییع و تدفین پیکر خادم الرضا، آیت الله رئیسی در شهرهای قم، تهران و مشهد، تمهیدات متنوعی برنامه ریزی و اجرا شد.

شهردار منطقه 7 درباره اقدامات شهرداری برای آماده‌سازی مصلای تهران جهت برگزاری مراسم وداع با رئیس جمهور شهید توضیحاتی ارائه کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از استقرار آتش‌نشانان تهرانی در طول مسیر برگزاری مراسم بدرقه و تشییع پیکر شهدای حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور خبر داد.

2 مرد جوانی که به پول‌های تاجر سرشناس تهران دستبرد زده بودند، دستگیر شدند.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش در انسجام و حضور مردم پای صندوق‌های رأی و ایجاد وحدت تأثیر چشمگیری خواهد داشت.

معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: شعار امسال مجمع آسیا که "پیشرفت برمبنای نوآوری و فناوری" بود به پیشنهاد شهید امیرعبداللهیان بود.

معاون کارشناسان مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، گفت: در آزمون کارشناسان سال 1402 ده هزار و 153 نفر پذیرفته شدند.