سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس فتا فراجا از اجرای طرح عملیاتی با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه در فضای مجازی خبر داد و گفت: در این راستا 35 نفر که در رابطه با سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور منتشر کرده بودند احضا و یا دستگیر شدند.

وزارت آموزش و پرورش، برنامه جدید امتحانات نهایی را اعلام کرد.

تمام موزه‌ها، کاخ‌ها، بناها، پایگاه‌ها و محوطه‌های تاریخی زیرمجموعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه در روز چهارشنبه 2 خرداد 1403 تعطیل است.

قوه قضاییه اعلام کرد: همه واحدهای قضایی و اداری قوه قضاییه در روز چهارشنبه 2 خرداد به‌دلیل برگزاری مراسم تشییع شهدای سانحه بالگرد رئیس جمهور تعطیل است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از ارائه 2858 مورد خدمت به زائران در حج 1403 در مکه و مدینه خبر داد.

سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: سال گذشته این سازمان بالغ بر 12500 میلیارد تومان مستمری ازکارافتادگی کلی، 328 میلیارد تومان مستمری ازکارافتادگی جزئی و 13 میلیارد تومان به عنوان غرامت مقطوع نقص عضو به بیمه‌شدگان واجد شرایط پرداخت کرده است.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به استقرار ناوگان اورژانس استان تهران در مصلای امام خمینی (ره) گفت: هشت دستگاه آمبولانس، چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس و 35 دستگاه موتورلانس در این مراسم آماده خدمت‌رسانی هستند.

سخنگوی شهرداری تهران به تشریح نخستین اقدامات شهرداری تهران همزمان با اعلام شهادت آیت‌الله رئیسی؛ رئیس جمهور شهید ایران و دیگر همراهانش پرداخت.

در اقدامی چشمگیر، یک شرکت دانش‌بنیان با حمایت معاونت علمی، 4 مدل آندوسکوپ انعطاف‌پذیر را در قالب طرح کلان ملی تولید کرد. این دستاورد، گامی بلند در مسیر خودکفایی در تجهیزات پزشکی و نمادی از عزم راسخ برای عبور از موانع و فتح قله‌های نوآوری است.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی در گفت‌وگو با تسنیم برای نخستین بار خاطراتی از حضور شهید رئیسی در فراجا را بیان کرد.

فرصت ثبت‌نام برای سنجش سلامت کودکانی که مهر امسال به پایه اول دبستان می‌روند تا 20 خرداد 1403 تمدید شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از تمهیدات ویژه این مجموعه درخصوص مراسم وداع مردم با شهدای گرانقدر خدمت خبر داد.

در اعلامیه 13 بندی اجلاس جهانی حقوقدانان و وکلای آزاده پیشنهاد شد؛ دبیرخانه اجلاس جهانی حقوق‌دانان و وکلای بین‌المللی در تهران تشکیل شود.

ستاد عملیات مکه تعداد زائران ایرانی تا بامداد امروز در سرزمین وحی را بیش از 15540 نفر اعلام کرد.

در دولت سیزدهم 7 هزار مدرسه با 31 هزار کلاس درس ساخته شد و مدرسه زنده‌یاد مرحوم حاج حسن اصغرزاده روستای "خرماکلای" قائمشهر آخرین مدرسه‌ای بود که توسط سید ابراهیم رئیسی افتتاح شد.

معاون درمان وزارت بهداشت در نامه‌ای به معاونین درمان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور بر لزوم آماده‌باش مراکز درمانی به منظور برگزاری مراسم سوگواری شهید آیت‌الله رئیسی تاکید کرد.