پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

هوای امروز پایتخت در روز طبیعت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از 18 فروردین آغاز می‌شود؛ در این طرح «شرط 200 هزار تومان حداقل خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان به ازای هر نفر از 120 به 220 هزار تومان افزایش یافته است.

فرماندار تهران گفت: قریب به 300 هزار نفر در ایام نوروز به تهران سفر کردند و با برنامه‌های شاد و مفرحی در پایتخت میزبانی شدند.

رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد.

بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی در اراضی عباس‌آباد با حضور مسئولان به اهتزاز درآمد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه ساخت مسجد در بوستان قیطریه مصوب شورای ساماندهی مساجد است، گفت: هیچ درختی قطع یا جابجا نخواهد شد.

متهمی که بخاطر انتشار یک استوری در اینستاگرام پسردایی خود را در شرق تهران به قتل رسانده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.

مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: لاشه یک قلاده پلنگ در حاشیه اراضی جنگلی روستای الیرد دهستان گرماب چهاردانگه کشف شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی، از احتمال بارندگی‌های شدید در شمال استان‌های فارس و خراسان رضوی و در مناطق مرکزی، ارتفاعات و غرب کرمان خبر داد.

رئیس مرکز فعالیت های دینی، از برپایی بیش از 14 هزار سفره کریمانه در سطح مساجد آرمانی تهران خبرداد و گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از 5 میلیون روزه‌دار تهرانی از سفره کریمانه افطار مساجد آرمانی، بهره‌مند شوند.

اورژانس هوایی استان تهران برای نجات جان کودک 6 ماهه‌ای که نیازمند دیالیز فوری بود به پرواز درآمد.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: کمک به تولید محصولات باکیفیت در کشور جزو برنامه‌های هدف‌گذاری شده در سال 1403 است.

شورای شهر تهران نرخ پایه عوارض طرح ترافیک برای سال 1403 را 75 هزار تومان تعیین کرده که براساس مصوبه شورای شهر تهران تسهیلاتی برای دارندگان معاینه فنی برتر و همچنین وسایل نقلیه هیبریدی پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام نوبت دوم کنکور سال 1403 تا روز پنجشنبه 16 فروردین ماه خبر داد.

رئیس پلیس راه با بیان اینکه 62 درصد تصادف‌های نوروز مربوط به پژو و پراید بوده است، گفت: 574 فقره تصادف فوتی داشتیم که دلیل اصلی تصادفات فوتی عمدتاً خستگی و خواب آلودگی و سبقت غیرمجاز بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به ارسال کمک‌ها به مردم غزه گفت: فقط 25 درصد از کمک‌هایی که جمع‌آوری شده و در بندر العریش مصر، وارد غزه می‌شود؛ روزانه 15 تا 20 کامیون، سایر کمک‌ها در بندر العریش در حال فاسد شدن است.