دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد حقوق بشر در واکنش به شهادت دو افسر ایرانی در زاهدان تأکید کرد: حمایت از تروریست‌ها، قاتلان و جنایتکاران باید متوقف شود.

دستگاه قضا در سال 1401 در جبهه مقابله با مفسدین اقتصادی اقدامات موثری را به سرانجام رساند از جمله اینکه بیش از 3 هزار میلیارد تومان رد مال را محقق کرد.

رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت با بیان این‌که 70 درصد موارد سگ گزیدگی از سوی سگ‌های صاحب‌دار است، هشدار داد: احتمال انتقال هاری از سگ‌های صاحب‌دار نیز وجود دارد که این هاری می‌تواند منجر به مرگ شود.

نماینده ولی فقیه درامور و زیارت در ادامه بازدیدهای خود درمکه ضمن حضور در بزرگترین آشپزخانه مرکزی پخت غذای حجاج ایرانی درمکه مکرمه، با مدیر و دست اندرکاران این مجموعه صنعتی گفتگوکرد و از مشکلات شان در روند کار جویا شد.

دبیر قرارگاه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با تشریح بخش‌های مختلف رویداد «الف تا» گفت: معرفی قهرمانان تربیتی کشور و قله‌سازی از آنها و انتقال تجارب تحول‌آفرین از مهمترین اهداف رویداد «الف تا» است.

رییس کل دادگستری استان تهران با تأکید بر اینکه تبدیل احکام کمیسیون ماده 100 به جریمه نقدی به خطر انداختن حقوق عمومی جامعه است، گفت: نباید احکام کمیسیون ماده 100 به منبع درآمد شهرداری‌ها تبدیل شود.

به گفته دانشمندان گرمای هوا در تابستان جاری به حد دیوانه‌کننده رسیده و روز چهارم ماه جولای، میانگین دمای جهانی به 17 درجه سانتی‌گراد رسید که این گرم‌ترین روزی است که زمین از سال 1940 تجربه کرده است.

هوای امروز شهر تهران در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان امروز اعلام می‌شود، اما اگر فردی به نمره خود اعتراض بود چگونه باید اقدام کند.

کودک 9 ساله با اقدام قاطعانه و سریع ماموران نوپو از دست پدر گروگان گیرش آزاد شد.

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: رشد فزاینده گروه‌های تروریستی و حامیان رواج ناامنی در مرز باعث شده تا گاهی مرزبانان جمهوری اسلامی ایران متحمل تلفات و ضایعات شوند.

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای با سازمان بهزیستی و با منابع مشترک بنیاد 15 خرداد و سازمان بهزیستی، مناسب‌سازی 10 هزار واحد مسکونی معلولین در دستور کار قرار دارد.

معاون تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: در اغتشاشات اخیر بیش از 50 کشور با جنگ ترکیبی و با حمایت‌های مالی و رسانه‌ای خود از آشوبگران حمایت کردند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

عامل قتل پسر جوان در جنوب تهران، بازداشت شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: امروز یک متر مربع آپارتمان مسکونی در این منطقه بین 40 تا 70 میلیون تومان است این در حالی است که در مناطق برخوردار این قیمت به متری 200 میلیون تومان رسیده است که این فاصله طبقاتی پذیرفته نیست.