دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به 8800 مدرسه نیمه‌تمام در کشور گفت: پیش‌بینی ما نیاز به 20 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

رئیس ستاد عملیات مکه از بازگشت 5761 حاجی ایرانی در قالب 38 کاوران با 24 پرواز از طریق فرودگاه های مدینه و جده به میهن اسلامی خبر داد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران گفت: خبر دزدیدن و قیچی کردن موی دختران در تهران دروغ بود.

نشست خبری نماینده سرمایه‌گذار پتروشیمی میانکاله دیروز در حالی با موضوع محوری جعلی بودن یا نبودن مجوز بهره‌برداری برگزار شد که در جریان آن، حواشی متعددی از جمله بازداشت یک فعال محیط‌زیست رخ داد.

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تروریست‌ها در صحنه اغتشاشات سال گذشته ایران حاضر بودند، ایجاد سازوکار هیئت حقیقت‌یاب برای ایران را اقدامی سیاسی و البته بلاوجه دانست.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری پیرمرد شیطان‌صفتی که با جعل عنوان سردار در استان‌های مختلف و تهران دست به آزار و اذیت زنان و کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز گفت: در منطقه 22 به شدت با کمبود مدرسه مواجه هستیم و اگر مدیریت نشود، 100 هزار دانش‌آموز در سال‌های آینده بدون مدرسه می‌مانند‌.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی در رابطه با چرایی اتش زدن قرآن گفت: جریانی که در برابر قرآن توانایی استدلال ندارد و خود را عاجز از مقابله می‌بیند، رو به قرآن‌سوزی می‌آورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی دو تأثیر و ثمره مهم حج را تشریح کرد.

آخرین تمهیدات در حوزه حمل و نقل عمومی جهت تسهیل حضور شهروندان در مهمانی 10 کیلومتری غدیر در روز جمعه شانزدهم تیرماه 1402 اعلام شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تحمیل تحریم‌های اقتصادی یکجانبه و نامشروع، فناوری، دانش و شرایط نابرابر موجود، دولت جمهوری اسلامی ایران را برای اقدام مناسب بیشتر در جهت حفاظت از محیط زیست در تنگنا قرار داده است.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از رشد 70 درصدی پرداختی‌ها به هنرمندان دارای درجه یک هنری و رشد 150 درصدی پرداختی مستمری‌بگیران این صندوق خبر داد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان از سومین مشاهده گونه با ارزش و نادر پلنگ ایرانی در سال جاری در زیستگاه‌های استان لرستان خبر داد.

رییس قوه قضاییه گفت: نیروها و مسئولان قضایی، امور را جهادگونه پیش می‌برند و در این جهاد، نقش همسران و خانواده کارکنان قوه قضاییه بسیار برجسته است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از ارسال گزارشات حسابرسی از مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهران به وزارت کشور خبر داد.