دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر در دیدار با رییس شورای حقوق بشر سازمان ملل، لزوم واکنش سریع سازمان‌های حقوق بشری به هتک حرمت قرآن را مورد تأکید قرار داد.

رییس قوه قضاییه دستورالعمل "نحوه اعمال نظارت مقامات قضایی بر ضابطان دادگستری" را ابلاغ کرد. تشکیل کمیسیون ویژه برای نظارت بیشتر و دقیق تر به عملکرد ضابطین قضایی از بندهای این دستورالعممل است.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت 8 مرکز معاینه فنی در روز عید سعید غدیر خم در پایتخت خبر داد.

برخی شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های اصلاح‌طلب مدعی پلمب خانه اندیشمندان علوم انسانی از سوی شهرداری تهران شدند؛ اما ماجرای این ادعای کذب چه بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور با آغاز فرآیند برگزاری نوبت دوم کنکور 1402، از سه حوزه برگزاری آزمون سراسری و همچنین سازمان سنجش بازدید کرد.

همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر، مهمانی بزرگ غدیر در بلوار الغدیر منطقه 18 روز پنج‌شنبه حد فاصل میدان جانبازان تا میدان الغدیر با استقرار 72 موکب برگزار می‌شود.

رئیس اداره مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت از ثبت 320 هزار مورد حیوان گزیدگی در سال گذشته در ایران خبر داد و گفت: 80 درصد موارد حیوان گزیدگی در سال گذشته مربوط به گزش سگ بوده است.

ساماندهی دستفروشان در پایتخت تا به امروز به سرانجام مشخصی نرسیده و تعداد آنها در سطح شهر بیش از گذشته هم شده و همچنان در حال افزایش است؛ ساماندهی دستفروشان لزوم توجه بیشتر مدیریت شهری تهران را می‌طلبد.

نمایندگان کشورهای مختلف به اظهارات ادعایی رئیس هیئت موسوم به حقیقت یاب درباره ایران واکنش نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به نقش و اهمیت رسانه‌ها در جهان اسلام گفت: رسانه‌ها می‌توانند شکاف‌های فکری و اجتماعی را میان مسلمانان زدوده و باعث تقریب هر چه بیشتر میان مسلمانان شوند.

یک کارشناس محیط زیست گفت: در مجموع حدود 111 هکتار از اراضی کشور تا الان قربانی اجرای پروژه پتروشیمی میانکاله شده و بخش عمده‌ای از این زمین مازاد واگذار شده است.

قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان از تدوین شیوه‌نامه «شناسایی و حمایت از مستعدان‌برتر و نخبگان غیرایرانی» با هدف الگوسازی و توسعه همکاری‌های متقابل خبر داد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با دادستان کل کشور ضمن تقدیر از تعامل قوه قضاییه در حل چالش‌های شهری، خواستار ورود جدی دادستانی کل کشور به موضوع برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تهران در خیابان سئول شد.

خدمات مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا به بیماران صعب‌العلاج در سال جاری 35 درصد افزایش پیدا کرده است.

رئیس اداره پایش زنجیره تامین دارو از ورود داروی فاکتور 8 نوترکیب و پلاسمایی بیماران هموفیلی تا هفته آینده خبر داد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از بهره‌برداری فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس طی 6 ماه آینده خبر داد.