یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل موسسه حسابرسی تامین اجتماعی از وصول ماهیانه 40 هزار میلیارد تومان حق بیمه توسط سازمان خبر داد.

مدیرکل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست گفت: متأسفانه کشور ما به‌عنوان هفدهمین تولیدکننده بزرگ پلاستیک در دنیا محسوب می‌شود در بخش بسته‌بندی مواد استفاده شده و ساخت ساز در مرتبه دوم قرار دارد.

نویسنده کتاب آناتومی تطیبقی با بیان این‌که در این کتاب به تشریح عملکرد اعضای بدن از منظر طب سنتی و تأثیر امراض بر اندام‌های بدن پرداخته شده، گفت: مطالعه این کتاب در کنار منابع طب مدرن به پزشکان و متخصصان طب سنتی در تشخیص دقیق بیماری‌ها کمک می‌کند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: از جمله اولویت‌های تبیین شده این است که در چشم‌انداز توسعه پایدار استان‌ها، موضوع محیط زیست مورد توجه جدی قرار گیرد.

فرم هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم برای انتخاب رشته تحصیلی از هفته آینده توزیع خواهد شد.

مدیرکل مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: شهرداری تهران قصد واردات اتوبوس‌های 15 سال کار کرده با استاندارد یورو 4 را دارد که این اتوبوس‌ها فرسوده بوده و نه‌تنها دردی از آلودگی هوای تهران دوا نمی‌کند، بلکه آن را تشدید خواهد کرد.

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: جشنواره فرهنگی هنری حقوق بشر با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و آن فرصت خوبی است تا موضوعات مربوط به قربانیان ترور، شیمیایی و تحریم مطرح شوند.

قوه قضاییه درباره دو پرونده قضایی با عنوان تهدید امنیت روانی مردم اطلاع رسانی و اعلام کرد: رأی بدوی پرونده صادق زیباکلام صادر و او به یک سال حبس محکوم شد؛ همچنین کیفرخواست پرونده هنگامه شهیدی نیز صادر شده است.

رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس گفت: در مرکز رشد پارک پردیس که از سال 86 فعالیت خود را آغاز کرد، تیم‌های متعددی وارد شدند و براساس آمارها نرخ موفقیت شرکت‌ها 48 درصدی است.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از استرداد متهم به کلاهبرداری 100 میلیارد ریالی به کشور خبر داد.

تفاهم‌نامه پذیرش دانشجو مشترک در دوره کارشناسی میان دانشگاه فرهنگیان و 14 دانشگاه دولتی کشور منعقد شد.

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی از احداث بیمارستان‌های جدید تامین اجتماعی در نقاط مختلف کشور خبر داد و گفت: در مراکز ملکی این سازمان هیچ هزینه‌ای بابت درمان بیمه‌شدگان دریافت نمی‌شود.

ساماندهی 400 دستفروش در بازارهای محلی، افزایش تعداد بازارهای محلی دوره‌ای و احداث بازار دست دوم فروشان خلازیر در طی چند ماه گذشته از سوی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران انجام شده است.

هوای امروز شهر تهران در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

رسانه‌های ضد انقلاب درباره مرگ یک زندانی به نام پیمان گلوانی اقدم به دروغ‌گویی می‌کنند. قوه قضاییه اعلام کرده که او کلاهبردار حرفه‌ای اینترنتی بود که با اتهام کلاهبرداری در زندان بوده و در بیمارستان بر اثر بیماری خونی فوت کرده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ جزئیات تمهیدات ترافیکی پلیس جهت جشن عفاف و حجاب ویژه پایتخت را تشریح کرد.