یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

فرمانده مرزبانی فراجا از انهدام 4 باند قاچاق موادمخدر و کشف بیش از دو تن و 400 کیلو گرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان با سوداگران مرگ خبر داد.

زاکانی می‌گوید: وقتی وارد حوزه مدیریت شهر شدیم تهران بی‌هویت بود و از فرسودگی رنج می‌برد؛ بی‌عدالتی هم در تهران موج می‌زد و سبک زندگی غربی در شهر موج می‌زد.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با اشاره به مشارکت 171 هزار نفر در برگزاری امتحانات خرداد 1402 گفت: حق‌الزحمه این افراد قبل از آغاز سال تحصیلی جدید واریز می‌شود.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: بیش از 2 هزار زایمان توسط فوریت‌های پزشکی در آمبولانس زمینی، هوایی و دریایی کشور انجام شده است.

شهردار تهران با بیان اینکه تمام پروژه‌های شهری مجدد فعال شدند، گفت: یک آزادراه، دو بزرگراه، اصلاح تقاطع‌ها، خط مترو، ایستگاه مترو، توسعه حمل و نقل عمومی و... از جمله این پروژه‌ها هستند.

بر اساس پاسخ به طرح استفساریه نماینده مجلس مبنی بر اینکه؛ وضع هرگونه محدودیت و مانع در مسیر صدور مجوز سردفتری ممنوع است، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در صدور پرانه سردفتری به پذیرفته‌شدگان آزمون 1401 باید به قانون تسهیل تمکین کند.

سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت، درمان و آموزش پزشکی تاسیس مراکز نوآوری را موجب ارتقای مشارکت دانشجویان در حوزه فناوری سلامت دانست.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان استعدادهای درخشان آینده‌سازان ملت ایران هستند و باید حمایت شوند.

یک حقوقدان گفت: در سابقه عملکرد دیوان عدالت اداری سراغ نداریم که موضوعی تحت نفوذ مسائل غیرحقوقی و سیاسی رسیدگی شده باشد، از این رو نمی‌توانیم به سادگی نسبت به سیاسی بودن رأی دیوان نظر دهیم.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل سرقت به عنف در شمال تهران خبر داد و گفت: متهم با خودروی یکی از اقوام خود اقدام به سرقت می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام یک باند زورگیری خشن در تهران خبر داد و گفت: متهمان به 150 فقره زورگیری اعتراف کردند.

رئیس شورای عالی استان‌ها از پیگیری ایفای نقش موثر مدیریت شهری در برنامه هفتم توسعه کشور خبر داد

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: متأسفانه پدیده زباله‌گردی نه تنها باعث زشت شدن چهره شهرها شده بلکه مافیای کثیفی که پشت این پدیده وجود دارد، مشغول استثمار و بهره‌کشی از افرادی است که به این کار مبادرت می‌کنند.

فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی با اشاره به لایحه جدیدی که برای سربازان مهارت‌دیده به تصویب هیئت دولت رسید، گفت: کسری خدمت 2 ماهه به ازای مهارت‌هایی که قبل از ورود به خدمت سربازی کسب می‌شود، از جمله نکات مهم این لایحه برای سربازان مهارت دیده است.

مدیرکل دفتر بررسی مخاطرات سازمان زمین‌شناسی با اشاره به فرونشست 76 متری کاشان گفت: استفاده از واژه «بزرگترین فرونشست کشور» برای این محل درست نیست. تعیین بزرگترین فرونشست سالیانه است؛ ممکن است هر سال جایی بیشتر یا کمتر شود و سال به سال فرق کند.