دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: در جشن بزرگ 10 کیلومتری عید غدیر، یک میلیون و 229 هزار و 874 نفر با متروی تهران جابه‌جا شدند.

همزمان پس از اتمام مهمانی 10 کیلومتری در تهران، بیش از 2 هزار نیروی خدمات شهری در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به نظافت و رفت و روب مسیر مهمانی اقدام کردند.

ویژگی بارز مهمانی غدیر 1402 موکب‌دارانی بودند که به صورت خودجوش و مردمی در این مراسم شرکت کرده و خدمات‌رسانی می‌کنند و مردمی که بسیار پورشورتر از سال گذشته در این مهمانی شرکت کردند؛ در این گزارش روایت حضور یک‌ساعته‌ای در این مهمانی را مرور می‌کنیم..

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از اعلام نتایج نمرات امتحانات نهایی دانش‌آموزان تا فردا توسط مدارس خبر داد.

با وقوع به قتل رسیدن یک مرد جوان با ضربات بی‌رحمانه چاقو در یکی از محله‌های شهرری، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

راننده یک خودرو پس از ایجاد تصادف مرگبار در خیابانی در شمال تهران از صحنه جرم فرار کرد.

ستاد عملیات مکه تعداد زائران ایرانی تا پایان امشب 17 تیر در مکه مکرمه را 53 هزار نفر اعلام کرد.

امسال یک میلیون و 500 هزار تن آسفالت در سطح شهر تهران با اولویت معابر بزرگراهی و معابر فرعی ریخته خواهد شد که یک رکورد شکنی در میزان تولید و آسفالت‌ریزی در معابر پایتخت توسط شهرداری تهران محسوب می‌شود.

بنا بر اعلام رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور، معلولان و معتادان بهبودیافته تحت پوشش این سازمان می‌توانند تسهیلات اشتغالزایی را با رقم بین 150 میلیون تا 300 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد دریافت کنند.

همایش مقابله با طوفان‌های گرد و غبار که در سطوح عالی در نیمه دوم شهریور ماه در کشورمان برگزار خواهد شد، می‌تواند یک دستاورد بسیار بزرگ در قالب دیپلماسی محیط زیستی و سیاسی برای کشورمان در منطقه و جهان باشد.

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری رویداد ساخت ایران در ذیل رویداد "الف تا" گفت: 16 ایده دانش آموزان هنرستانی در این رویداد ارائه می‌شود.

حالا با ورود قابل‌تحسین اخیر سازمان بازرسی در اعاده حقوق حداقلی خریداران خودرو، جای این علامت سؤال بزرگ وجود دارد که تکلیف سایر خریداران خودرو که گرفتار همین رویه غیرقانونی خودروسازان شده‌اند و مبالغ پیش‌پرداختی آنها نیزمشمول افزایش شده، چه می‌شود؟!

وزارت آموزش و پرورش می‌تواند نسبت به آموزش 7 زبان خارجه در کنار زبان انگلیسی در مدارس اقدام کند.

رییس اسکودا در نامه‌ای به دادستان کل کشور با اشاره به تخلفات رخ داده در جریان احداث پتروشیمی میانکاله، خواستار توقف عملیات اجرایی احداث این پتروشیمی شد.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با اشاره به فعالیت 10پردیس فرهنگی و پذیرایی این سازمان در جشن خیابانی مهمونی 10کیلومتری غدیر از توزیع 50 هزار وعده غذایی گرم و 83 هزار میان وعده بین شهروندان تهرانی خبر داد.

مدیرعامل دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از راه‌اندازی پنجره مجازی میان مردم و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در تابستان جاری خبر داد.