شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به توقف شستشوی اموات در روز گذشته در بهشت زهرا (س) واکنش نشان دادند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تذکر مطرح شده از سوی یکی از اعضای شورای شهر تهران درخصوص ابهامات و وضعیت ساخت مسکن در تهران گفت: این تذکر به صورت کتبی آماده خواهد شد و سؤال از شهردار تهران در دستور کار نیست.

رئیس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت گفت: تلقی عمده جامعه بر این است که اگر جنین زیر 4 ماه سن داشته باشد سقط کردن او اشکالی ندارد! اما جنین از زمان "لانه گزینی" در رحم مادر دارای حیات است و سقط جنین زیر 4 ماه هم مساوی با قتل فرزند است.

هوای تهران در وضعیت "ناسالم" برای گروه‌های حساس جامعه قرار گرفت.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای با اشاره به آمار بالای سزارین در دو استان کشورمان گفت: میزان سزارین در این 2 استان نزدیک به 80 تا 90 درصد است و در عین حال کمترین میزان ولادت را در کشور دارند و هشدار اضمحلال جمعیتی در این 2 استان به صدا درآمده است!

مقاله فرمانده مرزبانی فراجا با موضوع عوامل موثر بر آسیب‌پذیری پلیس بر جنگ، ترکیبی به عنوان مقاله برتر در همایش ملی جنگ ترکیبی انتخاب شد.

وزیر آموزش و پرورش از تعیین تکلیف ثبت نام اتباع خبر داد و گفت: با کم‌کاری و کم‌فروشی مدیران مدارس و مناطق برخورد می‌کنیم

بر اساس رای اعضای شورای عالی استانها، موسی‌الرضا حاجی بگلو با کسب 40 رای به عنوان رئیس شورای عالی استانها به مدت 3 ماه (تا آذرماه) انتخاب شد.

قاضی دادگاه منافقین گفت: انتظار ملت ایران این است که شورای امنیت سازمان ملل و دبیرکل سازمان ملل توان خود را برای استرداد و محاکمه متهمان این پرونده صرف کنند.

وزیر بهداشت در پاسخ به خبرنگار تسنیم برنامه ویژه وزارت بهداشت برای جوانی جمعیت را تشریح کرد و گفت: متاسفانه کشورمان در حال حرکت به سوی سالمندی است و در آینده نه چندان دور، اکثر جمعیت در سنین سالمندی قرار می‌گیرند.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: افزایش هزینه‌های تخلف و جرم در کاهش حوادث رانندگی نقش محوری دارد اما توجه به بیان آمرانه در عین محترمانه و اصل آموزش فنون علمی و حساب‌شده در این عرصه شاخصه پلیس راهور در منظر افکار عمومی است.

سازمان غذا و دارو اسامی فرآورده‌های ترش‌مزه و لواشک و آلوچه‌های فاقد مجوز را اعلام کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مدیران بهشت زهرا باید برای رفع مشکلات کارکنان اقدام می‌کردند، از حضور در جمع کارکنان بهشت زهرا برای پیگیری مشکلات آنها خبر داد.

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به آغاز ساخت بالغ بر 285 هزار واحد مسکونی توسط شهرداری تهران گفت: تمام جزئیات تک‌تک ساختمان‌هایی که در تهران جواز میگیرند، در سامانه شهرسازی شهرداری تهران معلوم و روشن است.

وزیر ارتباطات در حکمی حمید فتاحی را به عنوان معاون وزیر، ریاست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و قائم مقام وزیر در امور ارتباطات منصوب کرد.

همزمان با برگزاری بیست و دومین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، از 8 محصول جدید این پارک رونمایی شد. این محصولات در حوزه های دارویی، تجهیزات پزشکی، پلیمر و هوش مصنوعی می باشند.