شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

به دنبال قتل مرد جوان در یک خانه مجردی در تهرانپارس، یک سناریوی پیچیده مقابل تیم جنایی قرار گرفت.

قرارداد همکاری بین این پارک و شرکت پتروشیمی کارون به مبلغ 1000 میلیارد ریال به امضا رسید. بر اساس این قرارداد 3 ساله، پارک فناوری پردیس به عنوان پلی برای رفع نیازهای فناورانه پتروشیمی کارون توسط شرکت‌های دانش بنیان خواهد بود.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو طی اطلاعیه‌ای درمورد چند سری ساخت فراورده فاقد مجوز Zavicefta هشدار داد.

روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: سازمان ثبت احوال به عنوان مرجع رسمی انتشار آمارهای انسانی است.

رویداد "ماه‌شناخت" روز چهارشنبه 21 شهریورماه در آسمان‌نمای بزرگ پارک آب و آتش برگزار می‌شود.

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: 97.54 درصد دانش‌آموزان دوره ابتدایی در مدارس ثبت نام کرده‌اند و آمار ثبت‌نام کل دانش‌آموزان از 15 میلیون و 266 هزار دانش‌آموز عبور کرده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو از اعلام فراخوان تامین پانسمان‌های EB برای بیماران پروانه‌ای در سال آتی خبر داد.

مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت آخرین آمار تب دنگی در کشور و اسامی شهرهایی که پشه آئدس در آن‌ها صید شده را اعلام کرد.

متخصص طب سنتی به ارائه توصیه‌های تغذیه‌ای برای حفظ سلامت دانش‌آموزان در دوران مدرسه پرداخت.

رئیس قوه قضاییه دستوراتی درباره مدرک تحصیلی متقاضیان نمایندگی مجلس و نیز اعطای وام به اعضای هیئت مدیره بورس صادر کرد.

مدیر کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با بیان این که پرمصرف‌ترین انسولین برای بیماران مبتلا به دیابت، قلمی و از نوع نوومیکس است، گفت: داروی دیگری با نام "رایزودگ" نیز وارد بازار شده است که حتی بهتر از نوومیکس نیز عمل می‌کند.

دادستان کل کشور در راستای پایش و نظارت بر فرایند آموزش کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل خطاب به دادستان‌های سراسر کشور بخشنامه‌ای صادر کرد.

از صبح امروز که به دلیل تجمع غسال و غساله‌ها در محل عروجیان بهشت زهرا (س) شست‌و‌شوی اموات دچار اخلا شده بود، با حضور معاون عروجیان سازمان بهشت زهرا در میان کارکنان و صدور دستورات لازم برای رفع مشکلات، روند کارها به حالت عادی بازگشت.

هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی بهزاد بهزادی و عباس عبدی را به اتهام نشر مطالب خلاف واقع و قانون اساسی مجرم شناخت.

به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش، با تدریس 30 هزار معلم بازنشسته و استفاده از معلمان خرید خدمات و اضافه کار معلمان شاغل، مهرماه امسال کمبود معلم نخواهیم داشت.

یکی از مسائل مهمی که سلامت کودکان و نوجوانان را تضمین می‌کند، انتخاب کفش مناسب است، مسئله‌ای که در انتخاب آن اولویت‌هایی نظیر سلامت، راحتی، کیفیت و انعطاف فدای شکل ظاهری می‌شود.