شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی به بررسی نقاط قوت و ضعف مراکز خدمات بهزیستی پرداخت.

"سامانه شهود و مطلعین" را می‌توان یک اقدام هوشمند علیه فساد و تخلف در پرونده‌های قضایی و به نفع عدالت و ترویج عدالت عمومی دانست.

با بهره‌برداری از فاز سوم پروژه شهید نواب شهید تندگویان عملاً تردد خودروها از بهشت زهرا (س) به سمت شمال تهران بدون توقف و گردش اضافی رقم خواهد خورد.

با اعطای یارانه خدمات آزمایشگاهی به بیش از 13 هزار دانشجو و 10 هزار عضو هیئت علمی، دسترسی پژوهشگران به تجهیزات آزمایشگاهی تسهیل شد. این اقدام به افزایش کیفیت پژوهش‌ها و تسریع روند نوآوری در کشور کمک شایانی خواهد کرد.

کیفیت هوای تهران در آستانه آلودگی قرار دارد.

نام‌نویسی بیمه تکمیلی درمان ویژه هنرمندان، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و فعالان قرآن و عترت از امروز، 19 شهریور آغاز شده و فهرست تعهدات بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر منتشر شد.

رسانه‌های معاند اخیراً ادعا کرده‌اند که فردی به نام علیرضا گلی‌پور 17 شهریور ماه در زندان اوین فوت کرده، در حالی که این فرد سال 1400 از زندان آزاد شده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از اتمام ظرفیت دفن در این آرامستان طی چند سال آینده خبر داد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح مقابله با خودرو های شوتی در مردادماه سال جاری از توقیف 4333 دستگاه انواع خودروی شوتی خبر داد.

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت توضیحاتی درباره اعزام کاروان‌های این سازمان به عتبات با قطار ارائه کرد.

متقاضیان تشرف به عمره مفرده پس از ثبت‌نام، 48 ساعت فرصت دارند تا وجه سفر را واریز کنند.

پنج داور جشنواره نانو و رسانه 1403 معرفی شدند. در جشنواره نانو و رسانه سال جاری، رسانه‌های برتر و افراد با عملکرد برتر، براساس عملکرد سال 1402 معرفی و تقدیر می‌شوند.

وزیر بهداشت گفت: همکاری‌های معاونت‌های بهداشت، درمان، آموزشی و تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با نیروهای مسلح باید تعمیق و ارتقا یابد.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور در مراسم روز پزشک در حضور رئیس جمهور به بیان مسائل و مشکلات موجود در نظام سلامت و جامعه پزشکی کشور پرداخت.

وزیر رفاه برای بار دوم طی روزهای گذشته از پیگیری برای پرداخت یارانه 13 هزار معلول تحت پوشش بهزیستی خبر داد و این درحالیست که همچنان 13 هزار معلول در انتظار دریافت یارانه اشاره شده هستند.

جانشین پلیس راه راهور فراجا از کاهش 31 درصدی تعداد فوتی های جانباختگان سرصحنه تصادفات خبر داد.