شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سازمان غذا و دارو اسامی فرآورده‌های ترش‌مزه و لواشک و آلوچه‌های فاقد مجوز را اعلام کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مدیران بهشت زهرا باید برای رفع مشکلات کارکنان اقدام می‌کردند، از حضور در جمع کارکنان بهشت زهرا برای پیگیری مشکلات آنها خبر داد.

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به آغاز ساخت بالغ بر 285 هزار واحد مسکونی توسط شهرداری تهران گفت: تمام جزئیات تک‌تک ساختمان‌هایی که در تهران جواز میگیرند، در سامانه شهرسازی شهرداری تهران معلوم و روشن است.

وزیر ارتباطات در حکمی حمید فتاحی را به عنوان معاون وزیر، ریاست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و قائم مقام وزیر در امور ارتباطات منصوب کرد.

همزمان با برگزاری بیست و دومین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، از 8 محصول جدید این پارک رونمایی شد. این محصولات در حوزه های دارویی، تجهیزات پزشکی، پلیمر و هوش مصنوعی می باشند.

معاون علمی رئیس‌جمهور، از تلاش‌ها برای احداث شهر نخبگان در کنار پارک فناوری پردیس خبر داد و تأکید کرد که این اقدام تحولی بزرگ در اکوسیستم نوآوری کشور ایجاد خواهد کرد. او گفت این پروژه با همکاری وزارت راه و مسئولان کشور پیگیری می‌شود.

اَبَرساعت معروف تهران، که به عنوان یکی از نمادهای پایتخت و نمایشگر دقیق زمان شناخته می‌شود، مدتی است که خاموش و از کار افتاده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آمادگی حداکثری ناوگان اتوبوسرانی برای استقبال از مهر و آغاز سفرهای آموزشی خبر داد.

مدیری که معتقد است حال دانش‌آموزان در مدارس خوب نیست اما او با مشارکت دادن دانش‌آموزان در برنامه‌های مدرسه حال خوب را مهمان آنها کرده یا معلمی که نمره را از کلاس درسش حذف کرد، الگوهایی در میان معلمان هستند.

قرار است فردا انتخابات هئیت رئیسه در چهارمین سال از دوره ششم شورای عالی استان‌ها بدون حضور رسانه‌ها و خبرنگاران برگزار شود.

طرح ملی "با وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه در خدمت فرشتگان سندروم داون" با هدف ارائه رایگان خدمات مشاوره حقوقی - قضایی و روانشناسی - مددکاری به خانواده‌های دارای فرزند سندروم داون، از امروز در سراسر کشور افتتاح شد.

دومین رویداد "الف تا" با هدف قله‌سازی از قهرمانان تربیتی در کشور و اقدامات الگویی در آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

رئیس پارک فناوری پردیس گفت: توسعه فضاهای کار اشتراکی، ایجاد مرکز ملی نمایشگاهی، ایجاد تالار معاملات فناوری کشور و... از جمله مزایای عضویت در پارک فناوری پردیس است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در احکامی جداگانه معاون فرهنگی و دانشجویی و همچنین مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه را منصوب کرد.

به دنبال قتل زن جوان در خواب‌، همسر وی به عنوان تنها مظنون پرونده توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران میزان پیشرفت پروژه‌های مسکن شهرداری را اعلام کرد.