شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی خوابگاه دختران در سعادت‌آباد خبر داد.

یکی از جلوه‌های مهم بی‌عدالتی آموزشی فاصله عمیق بین کیفیت مدارس دولتی عادی که 85 درصد دانش‌آموزان را تحت پوشش دارند با مدارس خاص است که تنها 15 درصد دانش‌آموزان در آن تحصیل می‌کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 431 قلم لوازم خودرو خارجی قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 6 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

چین با موفقیت 10 ماهواره از صورت فلکی جیلای -03 را به فضا پرتاب کرد. این ماهواره‌ها با استفاده از موشک لانگ مارچ -6 از پایگاه فضایی تایوان در استان شانشی به فضا پرتاب شدند و با موفقیت در مدار قرار گرفتند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با همراهی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور از محصولات و توانمندی‌های فناورانه ارایه شده در بخش‌های مختلف خانه نوآوری و فناوری ایران بازدید کرد.

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در حال حاضر شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد 116 قرار دارد و کیفیت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال برای اولین بار بعد از 12 سال استخدام مربی پرورشی و مشاور مدرسه داشتیم، در این راستا حدود 15 هزار مربی و مشاور جذب شده‌اند و تلاش داریم این افراد از اول مهر به بدنه آموزش و پرورش اضافه شوند.

نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که هند، نیجریه و اندونزی پیشتازان تولید پسماندهای پلاستیکی در جهان هستند.

سازمان غذا و دارو اسامی چند فرآورده آرایشی غیرمجاز را اعلام کرد.

رئیس سازمان غذا و دارو درباره آخرین وضعیت تخصیص ارز دارو و تجهیزات پزشکی توضیح داد.

کارشناس رسانه معتقد است کشورهایی که می‌خواهند در آینده نقش مؤثری ایفا کنند، باید با درک اهمیت هوش مصنوعی، هرچه سریع‌تر به آن مسلط شوند.

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست از مهار آتش‌سوزی در منطقه حفاظت‌شده "نئور" اردبیل خبر داد.

جانشین پلیس راه کشور از ترافیک سنگین درمحورهای مواصلاتی منتهی به تهران خبر داد.

زن جوانی که برای لاغری زیر تیغ جراحی رفته بود به دلایل نامشخصی فوت کرد و خانواده وی شکایت خود را تحت عنوان قصور پزشکی از کادر درمان اعلام کردند.

مرگ مشکوک یک جوان لنگرودی در پاسگاهی محلی در روستای ناصرکیاده شهرستان لاهیجان، چند روزی تیتر یک بسیاری از رسانه‌ها بود؛ ماجرایی که هنوز ابعاد مختلف آن روشن نشده است. از این جهت به بررسی میدانی آن پرداخته‌ایم.