یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اخیراً تصویر نامه‌ای منتسب به رئیس قوه قضاییه خطاب به رئیس بانک مرکزی با موضوع پرونده عباس ایروانی محکوم اقتصادی در فضای مجازی منتشر شده است که براساس پیگیری‌ها این نامه جعلی است.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه ساده‌ترین راه حل برای افزایش درآمد‌ها در ارتباطات و فناوری اطلاعات بازنگری و متناسب‌سازی تعرفه‌ها است، تأکید کرد که افزایش تعرفه‌ها از نگاه ما جامع‌الاطراف نیست و باید برای افزایش درآمد‌ها، همه جوانب را مد نظر قرار داد.

مدیران چند فروشگاه بزرگ اینترنتی که محصولات‌شان به کمک شرکت ملی پست در سراسر کشور توزیع می‌شود، معتقدند این شرکت پست مقرون به صرفه‌ترین و اقتصادی‌ترین قیمت ارسال مرسوله را دارد.

اداره کنترل بیماری‌های منتقله توسط ناقلین اعلام کرد: از ابتدای سال 1403 تا تاریخ 7 شهریور ماه بالغ بر 178 مورد مثبت تب دنگی تشخیص داده شده است.

دادستان کل کشور با اشاره به نقش ارزنده پلیس در تامین امنیت گفت: پلیس یک روز در کشور کارش را تعطیل کند می‌بینیم مشکلات زیادی در جامعه ایجاد می‌شود و باید قدردان انتظامی باشیم.

نیکوکاری با بخشی از سود سالانه فروشگاه لوازم یدکی خودرو، بدهی دو مادر زندانی نیازمند را پرداخت کرد تا نزد فرزندان خود بازگردند.

در پی حواشی اخیر درباره وضعیت دیوار برج طغرل، مسئولان شهرداری منطقه 20 به این موضوع واکنش نشان داد.

به گفته شهرداری منطقه 21، با اشاره به عملیات اجرایی احداث 6 خیابان در این منطقه گفت: عملیات اجرایی خیابان‌های آذر دو، گل سرخی، فتح، آبان 6 و 7 و مریم 3 از اوایل مردادماه 1403 آغاز شده و تاکنون حدود 60 میلیارد تومان برای هزینه شده است.

معاون علمی رییس جمهور با اشاره به پرداخت نشدن معوقات جایزه نکست 1402 گفت: ما متعهد هستیم که جوایز برگزیدگان دوره اول را به آنها اعطا کنیم. از این رو، تا 10 مهرماه جاری، یعنی پیش از آغاز نکست 2، این جوایز به شرکت‌های برتر نکست 1 اهدا خواهد شد.

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان موضوعات دومین رویداد جایزه نکست را زیست فناوری و پزشکی دقیق، فناوری‌های اپتیک و کوانتوم و مواد و ساخت پیشرفت اعلام کرد.

وزیر بهداشت با بیان این که در حال حاضر مشکل اصلی در حوزه دارو، کمبود نقدینگی صنایع به دلیل چرخه مالی نامناسب از سوی دولت، بیمه‌ها و دانشگاه‌ها است، گفت: باید سعی کنیم گلوگاه‌های فساد را شناسایی و آن‌ها را از زنجیره تأمین دارو حذف کنیم.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به ثبت 2697 مزاحمت تلفنی برای این سازمان طی هفته گذشته گفت: این میزان مزاحمت تلفنی معادل 4.5 درصد کل تماس‌ها بوده است.

سخنگوی پلیس پلیس برای تحقق تمامی ابعاد آرامشِ رهنوردی اربعین، نسبت به طراحی و راه اندازی 12 سامانه و زیرساخت تخصصی اقدام کرد.

یک گله گرگ که عامل کشتار 7 کودک و یک زن بودند، زنده‌گیری شدند.

در بحبوحه سال‌های جنگ تحمیلی و به دلیل عدم احساس ضرورت تداوم کار در آن مقطع زمانی، هیئت وزیران در اسفند ماه سال 1360 توقف کامل طرح مترو را تصویب کرد.

سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از طریق تدوین، ابلاغ و نظارت بر اجرای بهینه برنامه‌های آموزشی کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت آموزشی و فرهنگی در تمام مناطق 22 گانه، تقویم آموزشی سالانه را در راستای رفت و آمد ایمن مردم پایتخت به اجرا گذاشت.