شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران نسبت به حصارکشی برخی از بوستانها در مناطق مختلف انتقاد کرد و گفت: شهرداری تهران علت حصارکشی این بوستانها را اطلاع‌رسانی کند.

کیفیت هوای تهران از سه روز گذشته تاکنون در وضعیت سالم قرار دارد.

رئیس قوه قضائیه در آئین واگذاری اسناد رسمی شهر آب‌پخش گفت: اقدامی که امروز انجام گرفت و طی آن اسناد اراضی مردم شهر آب‌پخش استان بوشهر پس از 70 سال به نام آنها صادر شد، کار کوچکی است در برابر کارهای بزرگی که ضروری است برای این مردم گرانقدر صورت گیرد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با مطرح کردن پرسشی در خصوص وضعیت ساخت شهرک‌های الگو در پایتخت، پیگیر وضعیت ساخت 200 هزار واحد مسکونی توسط شهرداری تهران شد.

معاون پیشگیری و کاهش خطر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه زمستان امسال سامانه هشدار سریع سیل و زلزله شهر تهران افتتاح می‌شود، گفت: حدود 12 ثانیه قبل از زلزله پیامک هشدار اعلام می‌شود تا اقداماتی انجام شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه آتش سوزی در نمایشگاه بین المللی تهران، در ساعت تعطیلی نمایشگاه به وقوع پیوست، گفت: اگر این آتش‌سوزی در ساعت پیک و سوله نمایشگاهی و یا حتی موضوع نمایشگاه عمومی بود، قطعا عملیات با بحران‌های خاصی انجام می‌شد.

جمعی از کارشناسان و فعلان، متخصصان و فعالان محیط زیستی، 9 راهکار کلیدی برای خروج کشور از بحران کاهش آب‌های زیرزمینی را ارائه کرده‌اند.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص جزئیات سفرش به روسیه و شرکت در اجلاس بریکس توضیحاتی ارائه کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با بیان اینکه برای خدمات پس از فروش تاکسی های برقی نگرانی وجود ندارد، گفت: 11 خودروسازی که قرار است 27500 دستگاه تاکسی وارد کنند موظف به ارائه خدمات پس از فروش هستند.

رئیس قوه قضائیه به‌منظور شرکت در برنامه‌های اختتامیه هفته رشادت و استعمارستیزی و سالگرد شهادت رهبر مبارزات ضداستعماری جنوب شهید رئیس‌علی دلواری وارد بوشهر شد.

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین اجتماعی گفت: سهم این سازمان از مطالبات داروخانه‌های سرپایی دانشگاهی و غیردانشگاهی طرف قرارداد مربوط به اسناد اردیبهشت ماه، روز شنبه 10 شهریور با پرداخت مبلغ 1300 میلیارد تومان تسویه شد.

جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات درباره فعالیت موکب‌های ایرانی در عراق بعد از روز اربعین توضیحاتی ارائه کرد.

گورستان "جوی هرهر"، یکی از آثار تاریخی برجسته ایران، به‌عنوان نمادی از فرهنگ و تاریخ غنی کشور و مدفن شخصیت‌های بزرگی همچون آیت الله فرساد و همسر استاد اشرف آهنگر، همچنان ارزشمند باقی مانده است.

وزیر ارتباطات با صدور حکمی مجتبی مرادی نوروزی را به‌عنوان مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی منصوب کرد.

وزیر آموزش و پرورش در دو انتصاب جدید معاون آموزش ابتدایی و مدیرکل حوزه وزارتی را منصوب کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دغدغه اصلی من احیای حکمرانی در فضای مجازی است که به حق رهبر عزیز انقلاب در دیدار چند روز قبل فرمودند: مهم این است که در فضای مجازی، حکمرانی قانونمند وجود داشته باشد.