یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

براساس تفاهم‌نامه معاونت علمی با وزارت صمت، 2 هزار میلیارد تومان مشوق برای بنگاه‌های متوسط و بزرگ عضو کنسرسیوم‌های صنعتی دانش بنیان ارائه خواهد شد.

شهردار منطقه22 گفت: باهدف افزایش ایمنی پارک جنگلی چیتگر در شب چهارشنبه آخر سال تعطیل شده است.

معاون اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی گفت: امسال با وجود تمام محدودیت‌ها امکان عقد قرارداد تولید بار اول به میزان 90 میلیون دلار برای شرکت‌های دانش بنیان فراهم شده است.

اعضای شورای شهر تهران به اتفاق آرا، افزایش میانگین 45 درصدی کرایه‌های تاکسی در سال 1402 را تصویب کردند.

امروز در گشت‌های ویژه تعزیرات حکومتی چند انبار در شهرری بررسی و محموله 4 هزار تن پسته کشف شد! با تصمیم قاضی ویژه رسیدگی به این تخلف، محموله پس از تعیین تکلیف حداکثر ظرف مدت 24 ساعت آینده عرضه می‌شود.

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به تشکیل شبکه گسترده درمان ناباروری در سه سطح در کشور گفت: در حال حاضر 90 درصد هزینه های بستری و 70 درصد هزینه‌های سرپایی برای خدمات درمان ناباروری، توسط بیمه‌ها پوشش داده می‌شوند.

رویداد "کافه سرمایه" از مهم‌ترین رویدادهای ویژه نمایشگاه اینوتکس 2023 برای جذب سرمایه برای کمک به شرکت‌های نوپا و شبکه‌سازی با حضور سرمایه‌گذاران خبره اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف وسایل نقلیه‌ای که اقدام به پرتاب مواد محترقه از داخل خودرو به بیرون می‌کنند، خبر داد.

اعضای شورای شهر تهران به افزایش میانگین 40 درصدی بلیت اتوبوس در سال 1402 رأی مثبت دادند.

یک پسربچه 6 ساله توسط نامادری‌اش هدف ضرب و جرح مرگبار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: اجرای طرح عملیاتی دستگیری سارقان تحت تعقیب و متواری در استان‌های سراسر کشور منجر به دستگیری بیش از 25 هزار نفر سارق و کشف 30 هزار و 557 فقره انواع سرقت شد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: ایجاد مزاحمت برای مردم در چهارشنبه آخر سال، خط قرمز پلیس است که باعث بازداشت تا پایان تعطیلات نوروزی می‌شود.

انفجار مواد محترقه در پشت‌بام خانه ای در محله قلعه‌مرغی باعث سوختن 4 جوان شد!

فوران "کوه مراپی"، فعال‌ترین آتشفشان اندونزی، باعث شد چندین روستا را در این منطقه زیر خاکستر برود که به دنبال آن نیز مطابق اعلام مسئولان، گردشگری در این منطقه به دلیل وجود گاز سمی و جریان گدازه متوقف شده است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از اختصاص سه شعبه مهم و ملی برای رسیدگی به تخلفات فروش بلیت هواپیما خبر داد و از سازمان هواپیمایی خواست هرگونه تخلف گرانفروشی یا عرضه نکردن بلیت‌های هواپیما را با اولویت به سازمان تعزیرات معرفی کنند.

سخنگوی شهرداری تهران گفت: متروی تهران در ایام پایانی سال تا ساعت 24 به سرویس دهی می‌پردازد و سرفاصله قطارها از ساعت 22 تا 24 هر نیم ساعت یکبار در تمامی خطور خواهد بود.