یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: دولت در سال جاری سهم خود را در ارتباط با بلیط مترو و اتوبوس پرداخت نکرده است.

پلیس در آستانه چهارشنبه آخر سال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: افرادی که در شب چهارشنبه آخر سال اقدام به سلب آسایش عمومی و برهم زدن نظم جامعه نمایند، تا تاریخ 15 فرودین 1402 در بازداشت خواهند بود و خودروی رانندگان متخلف نیز تا همین تاریخ توقیف می شود.

رئیس مرکز اورژانس تهران از آماده‌باش 280 پایگاه اورژانس در شهر تهران برای چهارشنبه آخر سال خبر داد.

رئیس سازمان اورژانس کشور آخرین آمار مصدومین و فوتی‌های "چهارشنبه‌سوری" را اعلام کرد.

همه مدارس نوبت عصر شهرستان‌های استان تهران، امروز 2 ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اقدامات سازمان بازرسی کل کشور در حوزه عنوان سال جاری گفت: طی 9 ماهه امسال، 122 نامه هشداری سازمان بازرسی درباره شعار سال به دستگاه‌های اجرایی کشور ارسال شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: طرح کاهش 10 کیلومتری سرعت برای ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام نوروز اجرا می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در رابطه با اشکالات اساسی و مهم قطار شهری هشتگرد به تهران درخصوص موضوعات ایمنی تذکر داد.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: اجازه نخواهیم داد تعداد اندکی از افراد که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند، اراده خود را به نزدیک به 95 درصد مردم که خود را ملزم به اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی می‌دانند، تحمیل کنند.

معلمانی که از 1000 امتیاز رتبه‌بندی کمتر از 470 امتیاز کسب کنند، تنزل رتبه خواهند داشت و در مرحله دوم اگر امتیازات لازم را کسب نکرده باشند از مسیر رتبه‌بندی خارج و رسته شغلی آنها تغییر و به نیروی اداری تبدیل خواهند شد.

کلاس‌های درس مدارس تا آخرین روز کاری سال یعنی 28 اسفند 1401 دایر هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی از استقرار 3500 نفر از نیروهای آتش‌نشانی در 800 نقطه پایتخت در روز جاری خبر داد و گفت: ما امروز نگران سلامت شهروندان هستیم و امیدواریم آنها نیز با ما همکاری و همراهی داشته باشند تا مشکلی پیش نیاید.

رئیس پلیس راهور با اشاره به کاهش 17 درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز 401 گفت: یک هزار و 100 نفر در تصادفات نوروزی 1401 جان خود را از دست دادند.

رئیس شورای شهر تهران ضمن تاکید بر مراقبت خانواده ها در روز چهارشنبه آخر سال گفت: متاسفانه تا به امروز 19 نفر درپی این حوادث جان خود را از دست داده‌اند!

رئیس اورژانس گفت: پیمان بستیم با همه مشکلات و کمبودهای اعتباری و فرسودگی ناوگانی و خستگی نیروی انسانی از 24 اسفند تا 14 فروردین با تمام ظرفیت ورود پیدا کنیم و به 20 درصد کاهش کشته‌های تصادفات را که هدف قرار دادیم، برسیم.

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن عذرخواهی از شهروندان و مسافران به علت اختلال پیش آمده در خط یک متروی تهران از رفع نقص فنی پیش‌آمده در این خط خبر داد.