یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

هوای امروز پایتخت برای هشتمین روز متوالی در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

در مسئله ارائه آمارهای مهاجرت شاهد خلأ "مرجعیت" در کشورمان هستیم؛ نمونه آن در مهاجرت شرکت‌های استارت‌آپی، پزشکان یا مهاجرت ورزشکاران مشهود است که افراد یا گروه های خاصی اقدام به انتشار اخبار منفی درباره مهاجرت کرده‌اند!

مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی از برگزاری 3 رالی بین‌المللی در بهار 1402 خبر داد.

ساعات بازدید از مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از 20 تا 28 اسفند افزایش یافت.

رئیس سازمان اورژانس کشور آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری را اعلام کرد.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه‌ای به معاونین درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، دستورالعمل ارائه خدمات درمانی به مصدومین احتمالی چهارشنبه آخر سال را ابلاغ کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اهدای 200 هزار دوز واکسن کرونا به کشور بورکینافاسو خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل یک مرد جوان در جنوب تهران خبر داد و گفت: متهم با آتش‌افروزی مرتکب این جنایت شده است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس مرکز اورژانس تهران از مصدوم شدن کودک 11 ساله سازنده مواد مخترقه در شهر قدس خبر داد.

وزیر بهداشت با بیان این‌که عابرین پیاده بیشترین مصدومان حوادث چهارشنبه‌سوری هستند؛ از آمادگی کامل بیمارستان‌ها برای پذیرش مصدومان این حوادث خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از استقرار بیش از 3 هزار آتش‌نشان در تهران به مناسبت چهارشنبه پایانی سال خبر داد.

دومین نشست هم‌اندیشی دفتر سیاستگذاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با محوریت تدوین برنامه هفتم توسعه در حوزه اقتصاد دانش بنیان و با حضور جمعی از اندیشکده‌ها و پژوهشکده‌های مرتبط در محل این معاونت برگزار شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در ارتباط با انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن گفت: ان‌شاءالله در اوایل سال آینده این لیست در اختیار اعضای شورای شهر تهران قرار خواهد گرفت.

طی مراسمی با حضور رؤسای جمهور ایران و بلاروس، موافقت‌نامه انتقال محکومان بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس توسط وزیر دادگستری کشورمان و وزیر کشور بلاروس امضاء شد.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: طرح جنگل‌کاری 50 هزار هکتاری فضای سبز پیرامون شهر تهران در سال 1403 به اتمام می‌رسد.