یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

در تعطیلات نوروز از 29 اسفند 1401 تا 4 فروردین و روز‌های 12 و 13 فروردین 1402 تعداد 6 مجتمع شورای حل اختلاف تهران و شهر ری و تمام مجتمع‌های شورا‌های حل اختلاف شهرستانها به مردم خدمات ارائه خدمت می‌کنند.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران گفت: درنای سفید بلژیکی پس از 48 ساعت تلاش برای حفظ آرامش و سلامت این پرنده، در روستای تازه‌آباد سلمانشهر زنده‌گیری شد.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: مسمومیت دانش‌آموزان فوتی نداشته و 13000 دانش‌آموز تحت معالجه قرار گرفته و درمان شدند.

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان از برنامه‌های این بنیاد برای ارتقای اثربخشی فعالیت نخبگان حوزه‌های تخصصی علوم پایه گفت و تاکید کرد: این کار در راستای تحقق مرجعیت علمی ایران در دنیا و منطقه برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از آمادگی این سازمان برای تامین و واردات هر نوع داروی استراتژیک و حیاتی برای بیماران خبر داد.

پاویون شرکت‌های دانش بنیان و فناور در بیست‌و‌دومین دوره نمایشگاه نفت و گاز مسکو (NEFTEGAZ 2023) با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان برپا می‌شود.

با اعلام دیوان عالی کشور، پرونده کسری نوری برای ادامه رسیدگی به دادگستری کل استان فارس سپرده شد.

زمان ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد اعلام شد.

شیوه‌نامه مدیریت حوادث احتمالی به مدارس ابلاغ شده است، در این شیوه‌نامه تأکید شده که شماره 1570 برای مشاوره تلفنی از ساعت 8 صبح تا 8 شب برای پاسخگویی به سؤالات و مسائل خانواده‌ها توسط متخصصان وزارت بهداشت در خصوص جریانات اخیر معرفی و اعلام شود.

با رأی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، اخذ شهریه ثابت ترم‌های باقیمانده دانشجویان انصرافی شعب خودگردان، تکمیلی و مازاد ظرفیت ممنوع شد.

رئیس مرکز اورژانس تهران از مصدومیت 10 نفر و فوت 4 تن بر اثر حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری امسال خبر داد.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه تاکنون 82 هزار نفر مشمول عفو شده‌اند، گفت: از این میزان، 22 هزار نفر عفوشدگانِ اغتشاشات هستند که یا محکومیت پیدا کرده بودند و یا قبل از محکومیت، عفو شدند.

معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه اگر معلمان نسبت به رتبه خود معترض هستند می‌توانند آن را ثبت کنند، گفت: تاکنون 31 درصد فرهنگیان نسبت به حکم رتبه‌بندی اعتراض داشتند.

شهردار منطقه 13 تهران از بهره‌بردرای از مرکز واکسیناسیون و نگهداری سگ‌های بلاصاحب با ظرفیت 700 قلاده در این منطقه خبر داد.

بنا بر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه 5، بوستان جنگلی کوهسار فردا تعطیل خواهد بود.

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: محدودیت رشته برای معلمان غیررسمی به منظور شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برطرف شد.