یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

صبح امروز سند ملی سلامت بخش که در مرحله نخست شامل طرح رایگان شدن بستری بیماران در سه استان بوشهر، خراسان جنوبی و کردستان است با حضور وزیر بهداشت رونمایی شد.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران از افتتاح 4 ایستگاه از خط 6 مترو طی روزهای آینده خبر داد.

بنا بر اعلام روابط عمومی مجموعه‌های سعدآباد و نیاوران، تمام موزه‌ها و کاخ‌های این دو مجموعه تاریخی امروز به دلیل آماده‌سازی بخشی از زیرساخت‌ها برای استقبال از نوروز و ارائه خدمات به گردشگران تعطیل شده‌اند.

فرمانده کل انتظامی گفت: محل استقرار گشت‌های انتظامی باید با هدف خدمت به مردم، احساس امنیت و آرامش باشد و استقرار نمایشی گشت های انتظامی معنا ندارد.

آمار مصدومین ناشی از حوادث مرتبط با "چهارشنبه‌سوری" در حال افزایش است بنابراین اطلاع یافتن از اقدامات اولیه برای مواجهه با مصدومین سوختگی، امری ضروری است؛ در این مطلب به اقدامات اولیه در مواجهه با مصدومین سوختگی پرداخته‌ایم.

رئیس مرکز تحول قوه قضائیه با حضور در مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران گفت: سامانه 137 پلاس یکی از سامانه‌های تراز و قابل رصدی است که در سطح کشور وجود دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به بهره‌برداری از دومین کارخانه مدیریت یکپارچه پسماند شهری گفت: از مهمترین مزیت‌های این طرح کاهش آمار زباله‌گردی و افزایش راندمان سیستم مدیریت پسماند شهری خواهد بود.

یک کارشناس محیط زیست ضمن درخواست برای تحریم "بازار سیاه حیات وحش" در ایام پایانی سال گفت: خرید و فروش و نگهداری گونه‌های وحشی نیاز به مجوز سازمان حفاظت محیط زیست دارد و اگر بدون مجوز باشد، شخص مرتکب جرم شده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران از اختصاص سه شعبه رسیدگی به جرایم سیاسی و مطبوعاتی خبر داد و گفت: در دوره اخیر به 101 پرونده مطبوعاتی و سیاسی رسیدگی شده است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهوری، با صدور حکمی دبیر ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم را منصوب کرد.

با حکم فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سرهنگ بابک نمک‌شناس رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت شد.

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، از رفع نقص فنی پیش‌آمده در خط یک متروی تهران خبر داد.

رئیس حوزه ریاست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: به مناسبت یکصدمین سالگرد تأسیس هلال احمر با همکاری سازمان منابع طبیعی یک حرکت جهادی شکل گرفت و در 418 شهرستان توسط 10 هزار نفر در 19 دقیقه و 43 ثانیه، یکصد و 4 هزار نهال غرس شد.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تا به امروز با بیان اینکه بیش از 4 میلیون قطعه موادمحترقه پرخطر قاچاق کشف شده است، گفت: البته به کارخانه‌های داخلی که مواد محترقه کم‌خطر تولید کردند اجازه توزیع داده شد.

عضو هیئت مدیره جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی لغو امکان اسکان در مدارس را باعث کاهش تمایل به سفر و یا افزایش پدیده‌های نامناسبی مثل اقامت در ماشین‌ها و چادرها دانست که به هیچ عنوان صورت و وضعیت خوبی ندارند.