یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

جامعه حقوقی کشور هیچ‌گاه از یاد نخواهد برد که در طول 15 سال گذشته فقط یک آزمون جذب سردفتر در سال 1397، آن هم همراه با حواشی و اعتراضات بسیار و ظرفیت ناچیز برگزار شده بود.

سخنگوی شهرداری تهران، جزئیات ثبت‌نام طرح ترافیک سال 1402 خبرنگاران را اعلام کرد.

رئیس پلیس راهور پایتخت از کاهش 6 درصدی تصادف موتورسیکلت‌ها در سال جاری خبر داد.

شهردار منطقه یک از آغاز تخریب ملک غیرقانونی و ناایمن در محله آبک در محدوده گلابدره خبر داد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از تملک یک زمین 2 هزار و 800 متری به مبلغ 100 میلیارد تومان برای ایجاد فضای سبز در منطقه 17 خبر داد.

معاون اجتماعی فرهنگی و سخنگوی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) از 24 ساعته شدن درهای ورودی به بهشت زهرا (س) در روزهای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال خبر داد.

جلسه «هیئت رسیدگی به امور مؤسسات تک منظوره مطبوعاتی» صبح امروز، برگزار و با تأسیس 22 مؤسسه تک‌منظوره مطبوعاتی موافقت شد.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از آغاز پویش نذر یاری آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و حمایت از خانواده آنان خبر داد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: استفاده از پتانسیل انرژی اتمی می‌تواند شرایط محیط زیست را بهبود بخشد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 3 متهم و 2 میلیارد ریال انواع مواد محترقه و مواد اولیه ساخت خبر داد.

با مرگ تلخ زن جوان در خوابگاه خصوصی محله یوسف‌آباد، تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه از تمهیدات این مجموعه برای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال جهت حضور شهروندان تهرانی در بهشت زهرا (س) خبر داد و گفت: خدمت‌رسانی در بخش جنوبی خط یک در روزهای اشاره شده مضاعف می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: در حوزه آلودگی هوا هم بیش از حد توان اتمسفری تهران تولید آلودگی داریم و در این حوزه نیازمند نوسازی حمل و نقل عمومی، بهینه‌سازی مصرف سوخت و استانداردسازی سوخت و از همه مهمتر از رده خارج کردن خودروهای فرسوده‌ایم.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با مشارکت دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) فراخوان مقاله ششمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی را منتشر کرد.

به منظور ایجاد، تقویت و توسعه خدمات الکترونیک قضائی سیار در تهران، نخستین همایش با هدف برنامه‌ریزی جهت اجرای هرچه بهتر این طرح برگزار شد.