یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: در جواب رئیس محترم اسکودا که درباره ادغام دو نهاد صحبت کردند اعلام می‌کنم؛ آماده این هستیم تا پذیرای همه وکلای کانون‌های وکلای دادگستری برای اینکه جذب در مرکز وکلای قوه قضائیه شوند، باشیم.

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1401 تا روز دوشنبه 22 اسفندماه خبر داد.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: به دلیل اینکه در آستانه ایام نوروز قرار داریم، مقرر شد ساماندهی دستفروشان "تئاترشهر" پس از عید انجام شود.

با دستور دادستانی تهران واحد‌های غیرمجاز نگهداری و تفکیک پسماند در آلوده‌ترین نقطه پایتخت پاکسازی شد.

سخنگوی شورای شهر تهران نسبت به فیش حقوقی 30 میلیون تومانی یکی از پرسنل شورا واکنش نشان داد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: تخصیص بودجه ما از 2 منبعی که در قانون آمده تا الان، کمتر از 260 میلیارد تومان بوده است اما در پرداختی‌ها و تسهیلات مجموعاً بیش از 535 میلیارد تومان خدمات حمایتی ارائه کردیم.

با مشارکت شهرداری منطقه 3 و کانون‌های خدمت رضوی تهران توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان آغاز شد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه ظرفیت سازمان بیمه سلامت برای افزایش تعرفه‌های پزشکی در سال آینده، پس از نهایی شدن بودجه سال 1402 مشخص می‌شود، گفت: پیشنهاد شورای عالی بیمه سلامت، افزایش 40 درصدی تعرفه‌های پزشکی در سال آینده است.

آموزش و پرورش "پخش فیلم غیراخلاقی" در برخی مدارس را تکذیب کرد؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران اعلام کرد چنین ادعایی هیچ سندیتی نداشته و تکذیب می‌شود.

اعضای شورای شهر تهران با افزایش 25 درصدی نرخ بلیط مترو در سال 1402 موافقت کردند.

فوق‌تخصص آسم و آلرژی بیمارستان مسیح دانشوری ضمن تشریح تفاوت علائم کرونا و حساسیت فصلی، راهکارهایی را برای کاهش بروز حساسیت اعلام کرد.

حکم اعدام «حبیب فرج‌الله چعب» به اتهام افساد فی‌الارض از طریق تشکیل و اداره و سرکردگی گروه باغی به نام حرکه النضال و طراحی و اجرای عملیات‌های تروریستی متعدد در استان خوزستان از سوی دیوان عالی کشور ابرام شد.

دادستان تهران گفت: قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست 2 زورگیر به اتهام "محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد" صادر شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اخبار مدارس را به شکل "مسمومیت" و "سم" منتشر کردند اما اگر این اتفاق در هیروشیمای ژاپن رخ می‌داد، می‌گفتند "یک بوی بد با منشاء نامعلوم تعدادی از دانش آموزان را راهی بیمارستان کرد!"

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری در نشست امضای توافق‌نامه با وزارت صنعت، معدن و تجارت از ایجاد تحول در روند شناسایی و ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از رتبه‌بندی مدارس پایتخت خبر داد.