دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص عدم حضور برخی از اعضای شورای شهر تهران در جلسه روز گذشته شورا توضیحاتی ارائه کرد.

رئیس پلیس آگاهی گفت: برخی از مجرمین با وجود اینکه دلایل و مدارک کافی در مورد آنها اهراز می‌شود اما در اختفای جرم تبحر دارند که در مجموعه تشخیص هویت از دستگاه "پُلی گرافی" مغزی که ساخت ایران استفاده می‌کنیم.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران با بیان این‌که بالغ بر 45 میلیون و 600 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند، گفت: همچنان بار قابل توجهی از هزینه‌ها به بیماران تحمیل می‌شود و برای حل این مسئله توسعه بیمه‌های تکمیلی مهم است.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی درباره موانع اجرای "بازنشستگی 20 ساله خبرنگاران" بر اساس قانون مشاغل سخت و زیان‌آور داد.

نشریه انگلیسی زبان AP یکی از شماره‌های خود را به طور کامل به تاریخچه پزشکی در ایران اختصاص داده و در آن به دستاوردهای حوزه پزشکی و سلامت در جمهوری اسلامی ایران در گذر زمان پرداخته است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: باید به سمت تولید خودروهای برقی، کم مصرف و منطبق با استاندارد روز دنیا برویم.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی تهران درخصوص زمان واریز عیدی بازنشستگان این سازمان گفت: عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی از 15 اسفند پرداخت خواهد شد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه موضوعات مربوط به ایمنی و آتش‌نشانی مجموعه فرهنگی ایوان ری هنوز تکمیل نشده است، گفت: بهره‌برداری "ایوان ری" در دوره قبلی مدیریت شهری ناقص انجام شده است.

مدرسه مجازی با هدف افزایش پوشش تحصیلی ایرانیان خارج از کشور، خارجیان علاقه‌مند به تحصیل در نظام آموزشی ایران، اتباع خارجی داخل کشور، داوطلبان آزاد و دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل ایجاد می‌شود.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

مرد جوان در اقدامی هولناک همسرش را به قتل رساند و سپس به جان برادرش سوءقصد کرد.

مرد جوانی که دوست خود را به دلیل اختلافات شخصی به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

با حضور مسئولان شهری، دهکده فوتبال در مجموعه بانوان بوستان بزرگ ولایت افتتاح شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از رونمایی میدانگاه سعدی با نصب بزرگترین مجسمه برنزی پایتخت خبر داد.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: جلسه هم‌اندیشی با حضور تمام اعضا برگزار شد.

به دلیل افزایش مصرف برخی داروها و پیشگیری از هرگونه اخلال در دسترسی بیماران به داروها و افزایش موجودی کشور، سازمان غذا و دارو فراخوان واردات 25 قلم داروی فوریتی را صادر کرد.