دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با تشریح ماموریت پهپادها در پلیس مبارزه با مواد مخدر از آغاز ماموریت‌های ویژه "پهپادها" برای ردیابی و شناسایی شبکه‌های قاچاق مواد مخدر از سال آینده خبر داد.

یک روانشناس با اشاره به اینکه در ماجرای معلم قائمشهری، اشکال کار معلم می‌توانست با تذکر رفع شود، گفت: آیا توانسته‌ایم موسیقی جذاب از هنرمندان کشور را به دانش‌آموزان ارائه کنیم یا در مدارس "بازی و نشاط" کافی داشته باشیم؟

وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای یکبار دیگر به تمام مدارس دولتی و غیردولتی تاکید کرد: مبالغ گرفته‌شده از اولیا دانش آموزان برای انجام خدمات خاص در ایام تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی و برودت هوا را جبران کنند.

همزمان با اعیاد شعبانیه در اسفند ماه سال جاری‌، نخستین جشنواره فرهنگی‌، هنری، ورزشی سازمان بازرسی شهرداری تهران تحت عنوان جشنواره حیات با رویکرد جهاد تبیین‌، ترویج فرهنگ حاج قاسم سلیمانی‌، ورزش‌، سلامتی و نشاط برگزار می‌شود.

شهردار تهران گفت: سال گذشته 1250 هکتار فضای سبز پیرامون شهر تهران ایجاد شد و امسال 1500 هکتار ایجاد می‌شود و سال آینده 2 هزار هکتار کمربند سبز پیرامون شهر تهران ایجاد خواهد شد.

در پی دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر اینکه محکومان، زندانیان و خانواده‌های آنها سوالات خود را در باب عفو اخیر مطرح کنند، در کمتر از سه ساعت از صدور این دستور راه‌های تماس و پیگیری این مهم اعلام شد.

شهردار منطقه 20 از پیشنهاد ایجاد شهرک گلخانه‌ای در این منطقه خبر داد و گفت: در صورت موافقت شهردار تهران می‌توانیم این مجموعه را در شهرری راه‌اندازی کنیم.

معاون وزارت آموزش و پرورش درباره پخش موسیقی در زنگ تفریح دانش‌آموزان توضیحاتی داد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت عامل سرقت مسلحانه از مهمانی در محله سعادت‌آباد خبر داد.

به پیشنهاد سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور و موافقت فرمانده معظم کل قوا، 14 نفر از فرماندهان فراجا درجه سرتیپ دومی دریافت کردند.

معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و ستاد زیست فناوری این معاونت، برای حمایت از طرح‌های فناورانه حوزه "مرغ لاین آرین" فراخوان داده است.

مرد کارتن‌خواب که برای گرم کردن خود آتش روشن کرده بود، دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

از میان 215 اثر ارسالی به دبیرخانه پنجمین کنگره شهدای داروسازی و سلامت، اثر خبرنگار حوزه سلامت خبرگزاری تسنیم در جشنواره شهدای داروسازی برگزیده شد.

با مرگ مشکوک یک زن جوان در خانه‌ای در محله ستارخان، تحقیات تیم جنایی برای روشن شدن ابعاد پنهان این حادثه آغاز شد.