دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

دادستان کل کشور گفت: مصوبه شورای عالی سران قوا درباره مولدسازی در دولت قبل نیز مطرح بود اما به نتیجه نرسید اما در دولت جدید به صورت جدی پیگیری شد.

سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان این که در حال حاضر تعداد موارد ابتلا به کرونا در کشور کاهش یافته است؛ درباره احتمال بروز موج جدید کرونا توضیحاتی ارائه کرد.

پژوهش‌های پژوهشگران دانشگاه تهران نشان می‌دهد که پدیده سایه اثرات منفی قابل ملاحظه‌ای بر اطلاعات خصوصیات سطح زمین استخراج شده از تصاویر ماهواره‌ای می‌گذارد.

سخنگوی شورای شهر تهران از برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران با حضور اعضای حاضر در جلسه امروز و غایبین در بعدازظهر امروز خبر داد.

یک کارشناس گردشگری گفت: آمار اعلامی توسط وزارت میراث فرهنگی مبنی بر انجام 50 میلیون سفر در نوروز 1401 دقیق نیست؛ چراکه در حقیقت مجموع میزان سفر نفرها در این آماردهی لحاظ می شود که همین موضوع نیز باعث افزایش آمار می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: پارک علم و فناوری دانشگاه تهران مرجع تمام پارک‌های کشور است و قدمت 20 ساله دارد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به حد نصاب نرسیدن جلسه امروز شورای شهر تهران اعلام کرد ان‌شاءالله جلسه بعدی شورا تشکیل و در رابطه با بودجه شهرداری در سال 1402 تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان سرقت 90 میلیارد تومانی زمرد در شرق تهران با شگرد بیهوشی خبر داد.

سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی آغاز شده است و خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت تعیین شده، شخصاً برای دریافت نوبت اقدام کنند.

سخنگوی شورای شهر تهران نسبت به عدم حضور برخی از اعضا در جلسه امروز شورا واکنش نشان داد و گفت: برگزاری یا عدم برگزاری جلسه امروز منوط به تصمیم رئیس یا نایب رئیس شورای شهر تهران است.

با گذشت حدود نیم ساعت از زمان مقرر برگزاری جلسه شورای شهر تهران، این جلسه هنوز برگزار نشده است.

مدیرکل دفتر پسماند سازمان حفاظت محیط زیست گفت: "پسماندهای الکترونیکی" با نظارت ادارات کل محیط زیست مدیریت می‌شوند و صادرات و واردات آن‌ها نیز تحت نظر کنوانسیون بازل انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی شهر را تشریح کرد و گفت: راکبین موتورسیکلت از تردد داخل تونل‌ها جدا خودداری کنند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: املاک مازاد آموزش و پرورش پس از تغییر کاربری و ارزش افزایی، توسط کارشناسان رسمی ارزشگذاری نهایی می‌شود و همه مردم می‌توانند طی مراحل قانونی در فرآیند تهاتر یا خرید این املاک شرکت کنند.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با تشریح ماموریت پهپادها در پلیس مبارزه با مواد مخدر از آغاز ماموریت‌های ویژه "پهپادها" برای ردیابی و شناسایی شبکه‌های قاچاق مواد مخدر از سال آینده خبر داد.