چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

صبح امروز فردی مسلح با انگیزه شخصی به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران حمله کرد و در پی این اقدام یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند؛ جزئیات جدیدی از ضارب مسلح سفارت آذربایجان به دست آمده است.

"سردار عباسعلی محمدیان" امروز به عنوان رئیس پلیس جدید تهران انتخاب شد اما او کیست و چه سوابقی داشته است؟

عرضه خودرو در بورس کالا، محل مناقشه موافقان و مخالفان این تصمیم شده است؛ اما چرا قوه قضائیه و به طور مشخص، سازمان بازرسی کل کشور با فروش خودرو در بورس مخالف است؟

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران درباره ذلیل تاخیر در اعلام نتایج آزمون سردفتری گفت: این تعویق به دلیل ترافیک کاری در سازمان سنجش آموزش کشور رخ داده است و داوطلبان و شرکت‌کنندگان در این باره نگرانی نداشته باشند.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ شد.

سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد این فرد با انگیزه شخصی به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران حمله کرده است.

تکمیل و آبگیری "سد بخش‌آباد" بر فراه‌رود مقدار سیلاب‌هایی که در زمان ترسالی به تالاب هامون وارد می‌شود را مهار کرده و عملاً ورودی آب به هامون از جانب رودخانه فراه‌رود را به صفر می‌رساند.

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری فرد مهاجم به سفارت آذربایجان خبر داد.

نایب رئیس فراکسیون طب سنتی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بودجه در نظر گرفته شده برای طب سنتی درسال آینده صرفاً 50 میلیارد تومان است؛ گفت: برخی نخبگان در دولت و مجلس و بخش‌های سیاست‌گذار و مراکز تصمیم‌گیر، شناخت صحیحی از ظرفیت‌های طب ایرانی ندارند.

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

بر اساس گزارش شورای جهانی سفر و گردشگری، مسافران بین‌المللی در سال گذشته، 29.4 میلیارد دلار در دبی امارات خرج کردند که با اتکا به این آمار گردشگران بیشترین هزینه‌کرد را در دبی داشته‌اند؛ در حالی که این کشور جزء مقاصد قدرتمند جهان برای گردشگری نیست!

از ساعاتی پیش ادعایی با عنوان آزاد شدن یکی از افراد حاضر در صحنه شهادت شهید آرمان علی‌وردی منتشر شده که صحت ندارد.

وزارت آموزش و پرورش درباره صدور حکم دیوان عدالت اداری برای انفصال یکساله وزیر آموزش و پرورش از خدمات دولتی توضیحاتی داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 191 روز معادل 61 درصد روزهای امسال، مرگ و میر کرونایی تک رقمی و صفر بوده است.

بر اساس آخرین نرخنامه مصوب سازمان، قیمت جدید انواع میوه در میادین میوه و تره‌بار تهران اعلام شد.