چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

یک مشاور تحصیلی با اشاره به اینکه آسیب وارد شده به دانش‌آموزان در دوران کرونا و آموزش مجازی شاید به اندازه ترک تحصیل باشد، گفت: راهکار جبران خلأ آموزشی ایجاد شده برای دانش‌آموزان تأکید بر ارزشیابی و امتحان گرفتن‌های متعدد نیست.

آموزش و پرورش اعلام کرد: نظر به این‌که از ابتدای سال تحصیلی جاری، به‌صورت مکرر و به دلایل مختلف از جمله برودت، آلودگی هوا و... فعالیت مدارس به شکل غیرحضوری بوده است، مبالغی که مدارس (دولتی و غیردولتی) جهت انجام خدمات دریافت کرده‌اند را جبران کنند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری طی حکمی "سرپرست معاونت توسعه اقتصاد دانش بنیان" را منصوب کرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران از سنگین‌تر بودن ترافیک در روزهای چهارشنبه خبر داد و گفت: حرکت در بین خطوط از الزامات رانندگی در روزهایی است که ترافیک سنگین‌تری را شاهد هستیم.

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای همه گروه‌ها" قرار دارد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور از واگذاری مسکن به 250 خانوار دارای 2 عضو معلول خبر داد.

دانشمندان ژن ضد پیری را کشف کردند که سن قلب را 10 سال به عقب بر می‌گرداند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یک سوداگر مرگ در مخفیگاهش خبر داد و گفت: از این محل 4590 عدد قرص روانگردان کشف شد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: تسهیلات بدون نیاز به هرگونه مراجعه حضوری به بانک عامل، ارائه ضامن و یا هر اقدامی که در فرآیند‌های بانکی مرسوم است به مستمری بگیران صندوق اعطا خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران از تعیین ضرب‌الاجل یک ماهه برای تامین زیرساخت‌های لازم جهت رعایت ضوابط زیست‌محیطی در "کارخانه سیمان تهران" خبر داد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: گردش مالی پسماند در کشور حدود 80 هزار میلیارد تومان است که در اختیار مافیاست، در حالی که باید از آن برای ساخت کشور و ایجاد اشتغال استفاده کرد.

محیط‌بان علیرضا دزیانیان موفق به ثبت فیلم جدیدی از "پلنگ ایرانی" در روز برفی منطقه شکار ممنوع تپال شده است.

سازمان بازرسی کل کشور از دستگاه‌های تاثیرگذار در اجرای قانون هوای پاک توضیحات خواست.

سردبیر خبرگزاری قوه قضائیه اعلام کرد: اینکه برخی از کانال‌ها تیتر زده‌اند "فرجام‌خواهی محمد قبادلو پذیرفته شد" اشتباه است.

مرد جوانی که مشروبات الکلی مصرف کرده و راننده یک خودرو را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

شاخص کیفیت هوا (AQI) که آلودگی را برای گروه‌های سنی مختلف دسته‌بندی کرده، معیاری جهانی است؛ کودکان تا 70 درصد سربی را که وارد بدنشان می‌شود را جذب می‌کنند درحالی که این آمار در بزرگسالان حدود 20 درصد است!