چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون عملیات جمعیت هلال‌احمر از نجات جان کوهنورد 28 ساله توسط تیم هوایی جمعیت هلال احمر خبر داد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه یکی از خدمات این سازمان بیمه کارگران ساختمانی است گفت: در حال حاضر بیش از 800 هزار کارگر ساختمانی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

دادستان تهران به همراه 200 نفر از قضات نواحی دادسراهای تهران و شهرستان های استان تهران، رؤسای دادگاه های بخش های تهران از زندان تهران بزرگ بازدید کرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور گفت: با وجود تصویب قانون هوای پاک در سال 86 در کشور، متأسفانه تاکنون کمتر از 10درصد قانون هوای پاک اجرا شده شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کر‌د.

سیزدهمین قرار خدمت شهردار پایتخت امروز در منطقه 6 تهران کلید خورد و براساس اعلام مسئولان شهری ایستگاه مترو کارگر به پیشرفت 90 درصدی رسیده است.

سرپرست اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان نظام پزشکی از شناسایی شبکه صدور مجوزهای غیرقانونی پروانه طبابت و ورود به پرونده جعل‌کنندگان پروانه طبابت خبر داد.

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده توسط وزارت میراث فرهنگی و مشارکت با دستگاه‌های اجرایی دولتی و بخش خصوصی، دو طرح "حراجی سفر" و "سفرهای اعتباری" با هدف افزایش میزان سفر در دو ماه پایانی سال و توسعه گردشگری داخلی انجام گرفته است.

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بازار پرندگان فریدونکنار به صورت رسمی تعطیل شده اما بازار سیاه فروش همچنان دایر است و صیادان و دامگاه‌داران مشغول خرید و فروش هستند.

رئیس کمیته امداد خمینی (ره) با اشاره به برنامه این نهاد برای ساخت 40 هزار واحد مسکن روستایی گفت: با اجرای این طرح، تا پایان سال 1402 هیچ مددجوی روستایی فاقد مسکن نخواهیم داشت.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: یک قلاده پلنگ پس از حضور در آغل گوسفندان در یک روستا در حاشیه منطقه حفاظت شده قرچغه قوچان توسط یک روستایی با شلیک مستقیم اسلحه دولول کالیبر 12 به سویش از پای در‌آمد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح بسته حمل و نقل پاک و احداث ایستگاه‌های موتورهای برقی مشارکتی در این منطقه توسط یک شرکت دانش‌بنیان خبر داد.

دبیر ستاد حقوق بشر در نشست با رئیس شورای ملی حقوق بشر ساحل عاج بر ارتقا روابط دوجانبه در حوزه‌های حقوق بشری تاکید کرد.

مأموران پلیس از آرزوهای برای لیله‌الرغائب (شب آرزوها) می‌گویند.

رئیس هجدهمین کنگره تغذیه کودکان و نوجوانان با اشاره به 5 استان رکورددار سوءتغذیه کودکان، علل بروز بدغذایی در کودکان را تشریح کرد.

در حالی که کشورهای مختلف جهان در حال دست و پنجه نرم کردن با آمار بالای ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا هستند؛ ایران شرایط آرامی از نظر موارد کووید19 تجربه می‌کند.