چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معلولان آسایشگاه کهریزک در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان چه آرزو و درخواستی را داشتند؟

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد.

هوای امروز پایتخت باز هم در شرایط "ناسالم برای همه گروه‌ها" قرار دارد.

استاندار گیلان گفت: قرار است ارزیابان یونسکو، اوایل اسفند ماه امسال از نزدیک وضعیت رشت را برای ثبت به عنوان شهر جهانی صنایع‌دستی بررسی و مشکلات برطرف شود.

یک مطالعه جدید نشان داد که آلودگی هوای ناشی از ترافیک در مدت زمان کوتاهی عملکرد مغز را مختل می‌کند. طبق این تحقیقات، تنها دو ساعت قرار گرفتن در معرض اگزوز خودروهای دیزلی باعث کاهش عملکرد مغز و افزایش احتمال ابتلا به افسردگی می‌شود.

مرد جوانی که عمو و برادر خود را به قتل رسانده بود، دقایقی پس ارتکاب جنایت خودکشی کرد!

در حوزه زیست‌فناوری حدود 700 شرکت در حال تولید محصولات تجاری هستند و این محصولات در بازار نیز عرضه می‌شوند.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: عمل پارلمان اروپا علیه سپاه، بدعت خطرناکی است که می‌تواند آغازگر کار خطرناک و برخلاف منشور سازمان ملل متحد باشد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: 10 جایگاه سوخت کوچک‌مقیاس تا پایان سال افتتاح می‌شود.

رئیس مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی اظهار کرد: تا امروز بیش از 8012 شرکت دانش بنیان تأیید شدند و در سال 1401 در افزایش تعداد شرکت‌ها رکوردشکنی داشتیم. ماهانه 800 شرکت ارزیابی می‌شوند و زمان فرایند ارزیابی نیز کاهش زیادی داشته است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران با مالکان 62 ساختمان ناایمن و بحرانی شهر تهران جلسه‌ای برگزار و اخطار داده شد که هرچه زودتر نسبت به ایمن‌سازی اقدام کنند.

وزیر میراث فرهنگی گفت: معتقدم تاج‌های معروفی مانند تاج پهلوی، تاج کیانی و مجموعه تاج‌های کوچک دیگری که در خزانه جواهرات ملی است، در قیاس با آن‌چه از کشور غارت کردند قابل توجه نیست؛ متأسفانه سرمایه ملی را بر باد داد.

روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران اعلام کرد: راهبران مترو به‌جای 20 روز گاهی بدون تعطیلی بین 28 تا 29 روز و حتی در ماه‌های خاص تا 30 روز، سرکار حضور یابند که این امر باعث اضافه‌کار بالایی می‌شود و حقوقشان را تا 25 میلیون تومان افزایش می‌دهد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری طی حکمی "سرپرست مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی و مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان" را منصوب کرد.

معاون علمی رئیس جمهوری با اشاره به تصویب قانون جهش تولید دانش‌بنیان در حمایت از تحقیق و توسعه در کشور تأکید کرد که به جرأت می‌توان گفت مشابه این قانون در کمتر از 10 کشور جهان وجود دارد.