چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به استفاده از 10 داروی طب سنتی در درمان کرونا، جزئیات طرح نهضت سواد سلامت آموزی را تشریح کرد.

مرد جوان با 11 ضربه چاقو در درگیری شبانه بازار تهران، به قتل رسید.

ماجرای تخلفات "ع. ا" و "ج. م" دو چهره کانون وکلا مربوط به تبانی با یکی از قضات بانفوذ است که فرد مذکور قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری واحد اکسفورد را داشته است؛ در این گزارش به بررسی جزئیات این تخلف پرداخته‌ایم.

با پیگیری دادستانی تهران 16 میلون و 395 هزار و 600 واحد داروی رقیق‌کننده خون (وارفارین) و 125 هزار واحد داروی نگهدارنده پیوند عضو (سل سپت) از گمرکات فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، ترخیص شد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با وجود اینکه احداث سد یکی از معیارهای مهم توسعه یافتگی است اما بخاطر مکان‌یابی نامناسب بخشی از رودخانه‌های کشور از بین رفته و بضاعت طبیعی اقلیم فروکش کرده که نشان از برخی اشتباهات در احداث سدها بوده است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

براساس مصوبه شورای شهر تهران به‌زودی، خانه "‌دکتر شیبانی" به خانه مفاخر تبدیل می‌شود.

دادستان کل کشور طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه درباره تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: اقدام پارلمان اروپا خلاف حقوق بین‌الملل است.

وزیر بهداشت گفت: ارتقای رتبه علمی ایران در جهان دستاوردی بزرگ برای دولت سیزدهم است. رشد شرکت‌های دانش بنیان در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به 33 درصد رسیده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور درباره وضعیت بخاری‌های نفتی و گازی موجود در مدارس توضیحاتی داد.

وزیر بهداشت با بیان این‌که مافیای دارو تنها در ایران نیست و در سایر کشورها نیز وجود دارد، گفت: مزیت طب ایرانی، به حکیم بودن متخصصین آن است و نمی‌توانیم اسلام را از طب ایرانی جدا بدانیم.

شهردار تهران گفت: 43 درصد از بودجه 1402 به حوزه حمل و نقل ارتباط دارد.

وزیر آموزش و پرورش با اعلام آمادگی برای ادغام آموزش‌های طب سنتی در مدارس گفت: در برخی کشورها در صورت رسیدن شاخص آلودگی هوا به بالای 300 اقدام به تعطیلی می‌کنند.

رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف کتاب‌های کمک آمورشی عربی با واژه جعلی "خلیج عربی" در یک چاپخانه زیرزمینی در شهر ری خبر داد.

عضو شورای شهر تهران نسبت به نحوه استخدام‌ها در شورای شهر و شهرداری تهران انتقاد کرد.

شهردار تهران لایحه بودجه 1402 شهرداری را با رقم 78 هزار میلیارد و 475 میلیارد تومان تقدیم شورا کرد.