چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

نایب‌رئیس شورای شهر تهران گفت: سپاه پاسداران در بین مردم ما ایجاد وحشت نمی‌کند و در بحران‌هایی همچون سیل، زلزله و کرونا خود را فدای مردم می‌کنند تا سلامت را به مردم هدیه دهند؛ گروه‌های تروریستی همواره مقابل مردم هستند اما سپاه در خدمت مردم است.

بنابر اعلام قائم‌مقام عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران، حقوق دریافتی "راهبران مترو تهران" ماهیانه 25 تا 40 میلیون تومان است!

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست درباره مزارع پرورش کروکودیل در کشورمان گفت: کروکودیل‌های این مزارع وارداتی بوده و بومی ایران نیستند؛ لذا چون بومی ایران نیستند مشکلی با پرورش آن‌ها نداریم.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه قطع اینترنت در ساعات برگزاری کنکور برای مردم مشکل ایجاد کرد، تذکر داد: قطع اینترنت، راه منطقی برای جلوگیری از تقلب در کنکور نیست.

پلیس تهران به تازگی شلوارهای مبتذل و مستهجنی کشف کرده است که البته برخی از فروشندگان این شلوارها در فروش‌های اینترنتی بعد از دریافت وجه، مشتری را بلاک می‌کردند!

شهردار تهران تا دقایقی دیگر با حضور در صحن شورا، لایحه بودجه سال 1402 را با رقم بالغ بر 78 هزار میلیارد تومان به شورا تقدیم خواهد کرد.

رئیس و نایب رئیس شورای شهر تهران صبح امروز در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا در خصوص تحریم سپاه، با لباس سپاه پاسداران در جلسه حضور یافتند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد.

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی با اشاره به اینکه وزارت میراث فرهنگی به عنوان متولی اصلی حوزه گردشگری پیگیری تصویب نهایی تعطیل شدن پنج‌شنبه‌ها است، گفت: اجرایی شدن این طرح می‌تواند تأثیر چشمگیری در زمینه ایجاد جهش بزرگ در صنعت گردشگری داشته باشد.

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای همه گروه‌ها" قرار دارد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از رونمایی پلتفرم جدیدی با نام "ایران‌سفر" در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران در بهمن ماه سال‌جاری و با هدف ارزان‌سازی سفر خبر داد.

بودجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در لایحه به1402 میزان 273 هزار میلیارد تومان تعیین شده که نسبت به سال گذشته رشد29 درصدی را نشان می‌دهد. با وجود این میزان رشد، لایحه 1402 با بیم و امیدهایی همراه است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و انهدام سه باند جعل مدارک و قاچاق انسان در تهران خبر داد.

قیمت بلیت هواپیما که ماه گذشته با افزایش مواجه شده بود، با دستور دادستان تهران به حالت قبل برمی‌گردد.

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: هزینه حج سال آینده حدودا 150 میلیون تومان است.

مرد میانسال توسط دختر و پسر فراری در خانه‌اش در خیابان کارگر به قتل رسید.